

Firma Nike na ikonické ploše v Tokiu spustila historicky první 3D venkovní kampaň
Obří digitální plocha na tokijské stanici Shinjuku funguje něco přes rok, ale za tu dobu se z hlediska pozornosti, jež získává napříč médii, stala legendární. Nyní se ji rozhodla v historicky první 3D OOH kampani využít značka Nike.
Aktuálně je na této vyhledávané ploše s rozlišením 4K zabírající tři patra k vidění kampaň Nike k oslavě Airmax dne, který je 26. března. Detaily ohledně studia či tvůrců zatím nejsou k dispozici. Japonský brand manažer Shun Hosoi ke kampani na síti LinkedIn uvedl: „Jsem nadšen, že mohu oznámit naši první 3D OOH kampaň v historii ke oslaván AirMax Day. Od 21. do 27. března bude reklama k vidění na Shinjuku.“
Obří plocha na Shinjuku Station nabízí díky velikosti a technologickým možnostem ideální prostor na spojení brandů a zároveň zábavy a úžasu. V loňském roce tak například na procházející hulákala ultrarealistická postava Frieza z populární free to play mobilní hry Dragon Ball Z: Dokkan Battle.
A úplně prvním počinem byla realisticky spící a předoucí “Shinjuku kočka”, kterou ukázala společnost Cross Space stojící za plochou.
Podobné zprávy


Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News


Knowlimits se stává největší agenturou na trhu


Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

