Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: NIke
Kampaně

Firma Nike na ikonické ploše v Tokiu spustila historicky první 3D venkovní kampaň

Pavel Hejkrlík24. 3. 202224. 3. 2022

Obří digitální plocha na tokijské stanici Shinjuku funguje něco přes rok, ale za tu dobu se z hlediska pozornosti, jež získává napříč médii, stala legendární. Nyní se ji rozhodla v historicky první 3D OOH kampani využít značka Nike.

Aktuálně je na této vyhledávané ploše s rozlišením 4K zabírající tři patra k vidění kampaň Nike k oslavě Airmax dne, který je 26. března. Detaily ohledně studia či tvůrců zatím nejsou k dispozici. Japonský brand manažer Shun Hosoi ke kampani na síti LinkedIn uvedl: „Jsem nadšen, že mohu oznámit naši první 3D OOH kampaň v historii ke oslaván AirMax Day. Od 21. do 27. března bude reklama k vidění na Shinjuku.“

Obří plocha na Shinjuku Station nabízí díky velikosti a technologickým možnostem ideální prostor na spojení brandů a zároveň zábavy a úžasu. V loňském roce tak například na procházející hulákala ultrarealistická postava Frieza z populární free to play mobilní hry Dragon Ball Z: Dokkan Battle.

A úplně prvním počinem byla realisticky spící a předoucí “Shinjuku kočka”, kterou ukázala společnost Cross Space stojící za plochou.

Čtěte také
Nejzajímavější OOH počiny loňského roku

Zavřít reklamu

PR Mixer poradí, jak nakupovat PR služby.

Starší článek

V Česku se o esport zajímá 21 procent populace

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.