Foto: Reshoper

E-commerce veletrh Reshoper se zaměří na boj s rostoucí konkurencí

28. 3. 2022 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší český e-commerce veletrh Reshoper se po roční pauze způsobené pandemií koronaviru vrací na letňanské výstaviště PVA EXPO Praha. Na návštěvníky letos čeká devět zajímavých přednášek, které se zaměří na téma Jak uspět ve světě konkurence. Akce se uskuteční ve středu 13. dubna 2022.

Dvě třetiny e-shopařů vnímají posilující konkurenci na trhu, se kterou se denně potýkají. Pro třetinu z nich je největším oříškem cenová válka, a to s velkými hráči, nebo s těmi drobnými, které však mají nižší náklady. Vyplývá to z průzkumu veletrhu Reshoper, který se uskutečnil v prosinci 2021.

Právě na téma konkurence se letošní ročník zaměří. Organizátoři očekávají účast více než 4 000 provozovatelů e-shopů, odborníků nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce.

„Z Reshoperu bychom chtěli vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci. S letošním ročníkem máme velké ambice, čemuž odpovídá i zvolené téma. Chceme vystavovatelům i návštěvníkům pomoci, aby nahlédli pod pokličku dalších firem a odnesli si řadu nových nápadů, které mohou využít i ve svém podnikání,“ říká organizátorka akce Adriana Mučičková.

Návštěvníci akce se mohou těšit na odbornou konferenci a veletrh skládající se z více než sta stánků českých i zahraničních firem. Navíc budou zdarma k dispozici odborné konzultace s významnými českými specialisty. Po celý den budou probíhat také partnerské programy, zajímavé mini přednášky či workshopy.

Konference nabídne 9 zajímavých přednášek

Kromě veletrhu nabídne akce odbornou konferenci s devíti přednáškami. Na Reshoperu vystoupí dvojice ostřílených reklamních profesionálů Radovan Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička, kteří vysvětlí, jak na úspěšnou brandovou kampaň. Advokátka na volné noze Petra Dolejšová upřesní, kudy vede zdravá konkurence, a kde už začíná nezdravé parazitování. O své zkušenosti se podělí také Richard Mareček, který stojí za úspěšnou marketingovou strategií e-shopu Dedoles. Dále Ondřej Ilinčev, Lukáš Pítra, Radek Hrachovec, Tomáš Török, Honza Bartoš nebo Juraj Pobjecký.

Foto: Reshoper

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.