Foto: E-commerce Summit

Dvoudenní E-commerce Summit se špičkami oboru začíná už tuto středu

21. 3. 2022 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Špičky české e-commerce společně se zahraničními hosty představí tuto středu a čtvrtek v prostorách Pražského Hradu na E15 International E-commerce Summitu nejnovější trendy, které hýbou celým oborem. 

Největší akce v Česku věnovaná segmentu e-commerce proběhne 23. a 24 března v prostorách Martinického paláce na Pražském hradě. Během dvou dnů se na akci představí více než padesátka spíkrů, mezi nimi například Daniel Hejl (Productboard), Ondřej Fryc (Reflex Capital), Dušan Zábrodský (Rockaway Capital), Martin Kasa (Pilulka.cz), Ondřej Bartoš (Credo Ventures) a Tomáš Braverman z Heureka Group. 

Hlavním tématem konference je aktuální vývoj e-commerce, změny chování zákazníků, probíhající nutná digitální transformace byznysu, nebo budoucnost retailu v Česku. Kromě hlavního programu nabídne akce inspirativní přednášky, panelové diskuse a rozhovory i networking. Jednotlivé tematické bloky se budou zaobírat například trendy ohledně online tržišť, omnichannelu, logistiky, financí, investic, fúzí a e-commerce nástrojů.

Na summitu se budou probírat také aktuální hrozby a rady jak jim čelit. Od ochrany v kbyerprostoru přes inflační výzvy, úbytek pracovníků způsobený válečným konfliktem, až po konkrétní možnosti jak pomoci současnou krizi zvládnout.

Foto: E-commerce Summit

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.