Datart má novou tiskovou mluvčí Olgu Dolínkovou  

30. 3. 2022 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Datart, maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, rozšiřuje marketingový tým. Tiskovou mluvčí značky se stala Olga Dolínková. Nahradila Evu Kočicovou, která na této pozici pracovala více než tři roky. 

Olga Dolínková pracovala v marketingu firem na B2C a B2B trhu, kde byla odpovědná za komunikaci značek a interní komunikaci. Dvanáct let vedla Ústav marketingových komunikací na zlínské univerzitě, byla proděkankou pro sociální záležitosti. Propojovala akademickou půdu s praxí v rámci soutěže Talent MK, kterou na fakultě založila. Profesně se zaměřuje do oblasti public relations, efektivní komunikace a společenské odpovědnosti firem. V rámci vědeckých prací se věnovala tématu vlivu atributů na budování firemní image. Je držitelkou Ceny Merkur 2006 udělované PR Klubem za přínos v oblasti PR – ocenění Osobnost roku.

Hlavním úkolem tiskové mluvčí je komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky Datart a práce v oblasti Corporate Social Responsibility, společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky.

„Jsem velmi ráda, že náš marketingový tým posílí právě Olga a věřím, že díky jejím zkušenostem budeme pokračovat v posilování vnímání značky Datart jako opravdového elektro speciality, ve kterém pracují opravdoví lidé a odborníci a má širokou nabídku doprovodných služeb,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.