Foto: iStock

Danone více zohlední chutě českých a slovenských zákazníků

2. 3. 2022 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Společnost Danone, do jejíhož portfolia spadají značky jako Alpro, Kostíci či Activia, završila fúzi se společností Nutricia. Obě firmy doposud v rámci skupiny fungovaly jako samostatné právní entity. Výrobky a příchutě mají více zohlednit lokální potřeby.

Firma bude svůj přístup Local First nyní více promítat i do marketingu. „V marketingu nyní budou ve větší míře implementovány lokální české insighty, v komunikaci budeme ještě více zaměření na lokálního spotřebitele. Některé kampaně budeme adaptovat, některé připravovat přímo lokálně,“ uvedl na online tiskové konferenci CEO Marián Jánoš.

Dodal, že Local First, heslo celé transformace, znamená především změnu ve způsobu řízení společnosti, změnu v efektivnosti, přiblížení se k lokálnímu trhu a zákazníkovi a maximální využití synergií.

Nutricia je součástí Groupe Danone od roku 2007.

Rozhovor se CEO Danone Mariánem Jánošem si můžete přečíst v pondělním čísle MAM, které vychází 7. března.

Foto: iStock

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.