Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bootiq
Marketing

Bootiq se mění na BiQ Group

Redakce MAM15. 3. 202224. 3. 2022

Technologická společnost Bootiq po akvizici firem Novasoft, EEA a Bluesoft změnila svou strukturu a nově bude vystupovat jako BiQ Group.

Název BiQ Group reflektuje velikost skupiny a ambici poskytovat komplexní služby od softwarového vývoje přes osvědčené platformy SAP, Atlassian a Kentico Xperience až po e-commerce a marketing. Loni technologická skupina dosáhla obratu 460 milionů korun a má pod sebou více než 400 vývojářů a dalších specialistů.

„Jsme připraveni na další akvizice a personální růst, letos chceme překonat milník 500 lidí. To vše jsme se rozhodli zaštítit jedním jménem, jednou entitou, pod kterou budeme vystupovat na trhu jako silný a důvěryhodný partner. Zároveň ale vnitřně stále zůstáváme skupinou s veškerou kulturní různorodostí a technologickou diverzitou,“ říká Marcel Červený, CEO technologické společnosti BiQ Group (na úvodní fotografii). „I letos chceme expandovat, podívat se na zahraniční trhy či představit nové služby a produkty. Nakonec vyhlížíme i příležitosti k akvizicím dalších firem se zajímavou specializací, například v oblasti cloudu, business intelligence nebo specifických produktů Microsoftu,“ dodává.

BiQ Group staví na technologické diverzitě, díky které dokáže navazovat strategická partnerství – má rozsáhlé kompetence ve frontendovém i backendovém vývoji na míru, nasazování CMS, ERP či BI systémů. Zaměřuje se rovněž na stavbu komplexních e-shopů, webových aplikací, zároveň se však podílí i na specifických projektech, jako je výstavba velkých databází nebo zpracování a vizualizace velkých dat. V neposlední řadě pomáhá klientům s UX, UI a digitálním marketingem. Své zkušenosti využívá napříč obory jako e-commerce, automotive, průmysl nebo logistika.

Bootiq vznikl v roce 2017 akvizicí firem Marcela Červeného a Lukáše Nováka (zakladatele investiční skupiny InTeFi, jež stojí za BiQ Group, Fingo a za několika významnými developerskými projekty), dvojici spoluzakladatelů doplnil ještě Boris Zovčák. Následně došlo k akvizici několika menších firem a týmů.

První koupenou firmou byl Novasoft, který se specializuje na svět podnikového systému SAP využívaného v těch největších firmách napříč hospodářskými sektory. V roce 2006 jej založil Vladimír Moravec s maximálně jednoduchou strategií – budovat dlouhodobé partnerství a poskytovat komplexní služby pro SAP, včetně špičkového consultingu.

Dále je součástí skupiny slovenská společnost EEA, která je na trhu téměř 30 let a od samého počátku ji vede Gabriel Lachmann. Firma má své kořeny již v bývalém Československu, jako systémový integrátor a partner pro dlouhodobou strategii svých klientů patří mezi lídry slovenského IT průmyslu. Specializuje se rovněž na produkty od společnosti Atlassian, včetně vývoje vlastních aplikací.

V neposlední řadě má experty na umělou inteligenci a zpracování velkých dat. V roce 2019 došlo k akvizici digitální agentury Blueberry, která je nyní zařazena pod pobočku Bootiq. Loni se pak přidal do skupiny brněnský Bluesoft, jenž pod vedením Jiřího Barboříka a Jakuba Hanáka vyvíjí webové aplikace a e-shopy na míru na platformě Kentico Xperience.

Zavřít reklamu

Zakladatel genetiky Mendel dostal k výročí 200 let novou identitu od agentury Better

Starší článek

Rohlík má další privátní značku, kávu Ubomi

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.