Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Adobe
Marketing

Aplikace v cloudu jsou odolnější

AdvertorialJiří Jinger, AppOn.cloud31. 3. 202231. 3. 2022

Při debatách o přenosu podnikových aplikací do cloudu se často hovoří především o nákladech, bezpečnosti dat a mobilitě. To ale nejsou všechna hlediska, která je dobré při přechodu do cloudu zvážit.

Neméně důležitou charakteristikou je také celková odolnost cloudových aplikací – a to nejen proti výpadkům hardwaru, ale především proti stále častějším kybernetickým útokům. Velmi čerstvý příklad přitom ukazuje, jakým útokům mohou cloudové platformy čelit – začátkem roku Microsoft oznámil, že se mu podařilo odvrátit DDoS útok o síle 3,47 Tb/s na platformu Azure, což byl vůbec největší zatím zaznamenaný útok tohoto typu. Pravděpodobně nenajdeme jinou internetovou službu, která by dokázala takto silnému útoku, který by například velmi pravděpodobně odstavil většinu českého internetu, úspěšně čelit. Navíc se vůbec nejedná o ojedinělý případ – na platformu Azure probíhá v průměru téměř 2 000 různě intenzivních DDoS útoků denně.

Aby bylo vůbec možné odolávat aktuálním typům útoků, samozřejmě už nestačí jen řešit DDoS útoky omezováním síťového provozu. Především je nutné provádět také analýzu datových toků – pomocí kontroly aplikací, detekce malwaru nebo s nástroji typu IPS a Deep Inspection. Poskytovatelé cloudových služeb se také neobejdou bez nástrojů na práci s daty a zranitelnostmi, jako jsou například řešení typu SIEM (Security Information and Event Management), která slouží ke sběru, korelaci a analýze logů datového provozu. Běžnou součástí životů poskytovatelů cloudových služeb jsou také penetrační testy a technické audity kybernetické bezpečnosti jejich infrastruktury. Úroveň investic a potřebných znalostí, potřebná pro zajištění bezpečného a spolehlivého provozu aplikací v cloudu, je zkrátka extrémně vysoká.   

Který cloud vybrat?

Mít vlastní aplikace pod ochrannými křídly extrémně robustní cloudové platformy, jako je Microsoft Azure, samozřejmě něco stojí. Ale pokud potřebujete, aby vaše aplikace skutečně běžely za (téměř) jakýchkoli okolností, jsou tyto náklady snadno ospravedlnitelné. Z našich zákazníků se touto cestou vydala například společnost ESET, tvůrce světoznámých bezpečnostních produktů, která v Azure provozuje rozsáhlé e-commerce řešení.

Mnohem vyšší zabezpečení a dostupnost, než vlastní (on-premise) servery ale podnikovým aplikacím poskytují i kvalitní lokální cloudové služby. Tedy alespoň takové, které se soustředí na opravdu kvalitní zabezpečení své platformy. Lokální služby, jako je i AppOn.cloud, mají navíc velkou výhodu v dostupnosti technické podpory v češtině, na jediné úrovni a pod jediným kontaktem. S lokálním poskytovatelem cloudových služeb je také možné řešit individuální konfigurace a přizpůsobení služeb konkrétním potřebám zákazníka.

Takže jakou cloudovou platformu zvolit? Rozhodnutí závisí na řadě okolností a určitě by nemělo vycházet jen z ceny za potřebnou kapacitu a úroveň podpory. Sprinx nasazuje řadu projektů na Microsoft Azure, stejně jako na platformě AppOn.cloud. V minulosti jsme navíc provedli i několik migrací z Azure na AppOn.cloud či opačně – vždy podle aktuálních potřeb zákazníka.

Volbu správné cloudové platformy pro vaše aplikace je tedy vždy vhodné pečlivě zvážit – ideálně s pomocí konzultantů, kteří mají zkušenosti jak s globálními službami typu Microsoft Azure, tak i lokálními cloudovými platformami. Pokud váháte, kde vaše aplikace provozovat, neváhejte se na nás obrátit.

Zavřít reklamu

Novým country manažerem Everli se stal Petr Novák

Starší článek

Biopekárna Zemanka zvolila barevné a hravé obaly

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.