Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: POS Media/Albert
Retail

V Albertech mají obří digitální obrazovky

Irena Buřívalová24. 2. 202224. 2. 2022

Celkem ve dvou desítkách hypermarketů Albert se postupně instaluje osmdesát reklamních LED obrazovek. Cílem projektu, na kterém Albert spolupracuje s POS Media, je rozšířit možnosti reklamních sdělení přímo v místě prodeje, kde se nejvíce zákazníků fakticky rozhoduje o nákupu.

Inzerentům bude postupně k dispozici 80 velkoformátových LED obrazovek značky Samsung ve dvaceti prodejnách Albert po celé České republice. Přímo na nejfrekventovanějších a nejatraktivnějších místech prodejní plochy lze oslovit nakupující, kteří se právě rozmýšlejí, který produkt vloží do svého nákupního košíku.

„Lepší místo pro reklamu přímo v prodejně zkrátka nenajdete. Aktuálně dokončujeme instalaci 44 obrazovek a další budou v nejbližší době následovat,“ říká Michaela Urbanová, obchodní ředitelka POS Media Czech Republic.

Obrazovky jsou speciálně upravené a disponují vyšším jasem než běžné LED panely. Čitelnost a viditelnost proto zůstává i v osvětleném prostředí hypermarketu na špičkové úrovni. POS Media také umožňuje díky vzdálené správě obsahu měnit nebo upravovat obrázky, animace i videa v průběhu celé kampaně.

V rámci prodejny nejsou navíc umístěny žádné jiné digitální nosiče, které by negativně ovlivnily viditelnost. Jde tak o jediné digitální médium v prostorách hypermarketů Albert.

Zavřít reklamu

Ex-ředitelé Graylingu zakládají agenturu. Z Prahy budou obsluhovat Evropu

Starší článek

Média informují o konfliktu. Stránky ČRo byly napadeny

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.