Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlik.cz
Marketing

Rohlik cílí na dvojnásobek na německém trhu, spouští Frankfurt

Radana Čechová16. 2. 202217. 2. 2022

Knuspr.de (Rohlik Group) spouští svou službu v druhém německém regionu. Po Mnichově nabídne zákazníkům nákup na svém e-shopu také ve Frankfurtu a přilehlém okolí. Chce tak docílit až zdvojnásobení počtu objednávek na německém trhu.

Rohlik Group oznámil, že jeho německá pobočka Knuspr.de spouští svou službu v metropolitním regionu Porýní-Mohan a nově bude zásobovat zákazníky ve Frankfurtu a okolí. To by potenciálně mělo zdvojnásobit německou zákaznickou základnu a objem prodejů. Knuspr.de své služby zahájil v srpnu 2021 v Mnichově, má již 40 000 zákazníků a doručuje více než tři tisíce objednávek denně.

Se svým inovativním konceptem chce Knuspr.de rozšiřovat pole působnosti v oblasti Frankfurtu a nabídnout i tamním spotřebitelům časově efektivní alternativu nakupování. Přibližně 30 procent sortimentu pochází od regionálních výrobců, což zákazníkům přináší kombinaci mezinárodních a domácích produktů a také výběr z farmářských trhů na jednom místě. Knuspr.de dále plánuje do dvou let expanzi do Hamburku, Kolína nad Rýnem a dalších měst. Cílem společnosti je obrat ve výši 1,2 miliardy eur v roce 2024 a stát se jedničkou v Německu v online prodeji potravin, a to s 30procentním podílem na trhu.

Zavřít reklamu

Ovládne reklama nakonec i sny?

Starší článek

Do McCann Prague se vrací Michal Kotulek a Jan Rídl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.