Foto: Kiwi

Revolut a Kiwi.com společně podporují cestování

21. 2. 2022 15:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Globální fintech aplikace Revolut s více než osmnácti miliony zákazníky po celém světě, se spojila v rámci společné iniciativy na podporu oživení cestování se společností Kiwi.com.

Noví uživatelé Revolutu během ní získají cashback 500 korun na jejich další let s Kiwi.com a přístup do Revolut Premium na první tři měsíce. Po startu ve Spojeném království, Irsku a Spojených státech na začátku února byla kampaň spuštěna i v České republice a na dalších evropských trzích – v Německu, Španělsku, Itálii, Francii, Rumunsku, Polsku, Slovensku, Maďarsku a Portugalsku.

„Obě společnosti, Revolut a Kiwi.com, jsou ve svých oblastech inovátory, což z nich dělá perfektní partnery. Je skvělé, když mohou dvě takové organizace přinést společné řešení, z nějž těží zákazník,“ okomentoval společnou iniciativu Golan Shaked, komerční ředitel Kiwi.com. Společná kampaň potrvá do května 2022.

Foto: Kiwi

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.