Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Retail Summit
Akce

Retail Summit zveřejnil program

Redakce MAM24. 2. 202224. 2. 2022

Smysluplná budoucnost je hlavním tématem blížící se dubnové konference Retail Summit, zvýhodněné vstupenky koupíte do 4. března.

Organizátoři konference Retail Summit 2022, která proběhne od 4.–6. dubna 2022 v prostorách Kongresového centra Praha, zveřejnili program. Zaměří se hodně na trendy, inovace a udržitelný byznys. Dva dny se bude diskutovat, jakým výzvám čelí obchod a výroba a jak se od základů mění parametry pro jejich budoucí rozvoj.

Z řad obchodníků vystoupí zástupci firem jako Billa, Nestlé, Lidl, Rohlik.cz, COOP, Notino, Dr. Max, Alza, Růžový slon, dm drogerie markt, Penny Market. Značky bude reprezentovat například Emco, Plzeňský Prazdroj, Kofola, Madeta, Tescoma, Lego… Ze zahraničních hostů vystoupí například Amanda Löfgren a Sara Albihn z Doconomy, Nino Bergfeld ze Salesforce a jako klíčový řečník promluví o rámování budoucnosti oxfordský profesor Viktor Mayer-Schönerger.

Objeví se ovšem také odborníci z řad výzkumníků z GfK, Behavio Labs nebo Nielsen IQ a řada dalších profesionálů i z poradenských firem jako je Deloitte nebo BCG.

Hlavním moderátorem akce bude Martin Veselovský z DVTV a pro konferenci je připravena také mobilní aplikace.

Více informací o akci, kterou tradičně pořádá Blue events a jejímž mediálním partnerem je opět i Marketig & Media, se dozvíte na stránkách retail21.cz, kde si také můžete ještě do pátku 4. března zakoupit zvýhodněné „early birds“ vstupenky.

Zavřít reklamu

Ex-ředitelé Graylingu zakládají agenturu. Z Prahy budou obsluhovat Evropu

Starší článek

Média informují o konfliktu. Stránky ČRo byly napadeny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.