Foto: Retail Summit

Retail Summit zveřejnil program

24. 2. 2022 07:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Smysluplná budoucnost je hlavním tématem blížící se dubnové konference Retail Summit, zvýhodněné vstupenky koupíte do 4. března.

Organizátoři konference Retail Summit 2022, která proběhne od 4.–6. dubna 2022 v prostorách Kongresového centra Praha, zveřejnili program. Zaměří se hodně na trendy, inovace a udržitelný byznys. Dva dny se bude diskutovat, jakým výzvám čelí obchod a výroba a jak se od základů mění parametry pro jejich budoucí rozvoj.

Z řad obchodníků vystoupí zástupci firem jako Billa, Nestlé, Lidl, Rohlik.cz, COOP, Notino, Dr. Max, Alza, Růžový slon, dm drogerie markt, Penny Market. Značky bude reprezentovat například Emco, Plzeňský Prazdroj, Kofola, Madeta, Tescoma, Lego… Ze zahraničních hostů vystoupí například Amanda Löfgren a Sara Albihn z Doconomy, Nino Bergfeld ze Salesforce a jako klíčový řečník promluví o rámování budoucnosti oxfordský profesor Viktor Mayer-Schönerger.

Objeví se ovšem také odborníci z řad výzkumníků z GfK, Behavio Labs nebo Nielsen IQ a řada dalších profesionálů i z poradenských firem jako je Deloitte nebo BCG.

Hlavním moderátorem akce bude Martin Veselovský z DVTV a pro konferenci je připravena také mobilní aplikace.

Více informací o akci, kterou tradičně pořádá Blue events a jejímž mediálním partnerem je opět i Marketig & Media, se dozvíte na stránkách retail21.cz, kde si také můžete ještě do pátku 4. března zakoupit zvýhodněné „early birds“ vstupenky.

Foto: Retail Summit

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.