Foto: Ondřej Kořínek, CC BY-SA 3.0,

Radioprojekt: Poslechovost rádií v druhé polovině roku 2021 zůstala stabilní

9. 2. 2022 09:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktuální výsledky hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí 2021 ukázaly, že se poslechovost rádií pohybuje pořád na zhruba stejné úrovni.

ČRo Radiožurnál udržuje s náskokem pozici nejposlouchanějšího rádia v ČR v denním poslechu a zůstává lídrem i týdenního poslechu. Rekordní poslechovosti dosáhl ČRo Plus. Celkem poslouchá Český rozhlas denně 1 620 tisíc a týdně 2 733 tisíc posluchačů. Na druhém místě je Impuls a na třetím Evropa 2.

Rádio denně poslouchá 54 procent populace ve věku 12 až 84 let. Na týdenní bázi je to 83 procent posluchačů. Délka poslechu v druhé polovině loňského roku zůstala na zhruba 270 minutách.

Z hlediska tržního podílu je komerční jedničkou s téměř 11 procenty Rádio Blaník. „Mezi výstupy poslechovosti je samozřejmě více kategorií, ale podíl na trhu patří mezi ty nejdůležitější. Prvního místa mezi všemi soukromými rádii si proto nesmírně vážíme. A upřímně, kdyby nám tohle někdo řekl před rokem, tak mu řekneme, že se asi zbláznil,“ uvedl ředitel Rádia Blaník Daniel Rumpík.  Vysílání Rádia Blaník se loni rozšířilo například na Moravě či v západních Čechách.

Foto: Ondřej Kořínek, CC BY-SA 3.0,

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.