Praha bude hostit HbbTV Sympozium a předávání cen HbbTV Awards

21. 2. 2022 13:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Desátý ročník HbbTV Sympozia a HbbTV Awards se uskuteční 9. a 10. listopadu 2022 v Praze. Spolupořadatelem letošního ročníku se stala Asociace komerčních televizí (AKTV). Oznámila to Asociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro pokročilé interaktivní televizní služby dodávané pomocí vysílacích a širokopásmových sítí pro připojené televizory a set-top-boxy.

Sympozia se každoročně účastní provozovatelé platforem, vysílatelé, inzerenti, dodavatelé nástrojů a softwaru pro reklamu, organizace zaměřené na tvorbu standardů a technologické společnosti. 

„Loňského velmi úspěšného 9. ročníku HbbTV Sympozia a HbbTV Awards v Paříži se zúčastnilo kolem 180 návštěvníků. Jsme velmi rádi, že se naše další akce uskuteční v Praze, protože právě v zemích střední a východní Evropy hraje standard HbbTV důležitou roli a jeho význam roste. Tento krok je také oceněním velmi aktivního přístupu místních hráčů, kteří na trhu ve velkém zavádějí inovativní služby HbbTV,” prohlásil Vincent Grivet, předseda Asociace HbbTV. „V AKTV jsme našli ideálního partnera pro organizaci, propagaci a realizaci celé akce.“

„Těší nás, že se letošní ročník HbbTV Sympozia bude konat v Praze, protože popularita platformy HbbTV v České republice každým rokem roste. V současné době používá červené tlačítko téměř 2,7 milionu lidí, což je téměř čtvrtina naší populace. Věřím, že tato událost dokáže zvýšit povědomí o HbbTV nejen v řadách veřejnosti, ale zejména mezi klienty. Nabídne jim příležitost pro kreativní řešení, rozšíří vliv televizních kampaní a v neposlední řadě nabídne přesné regionální cílení,” dodává Marek Singer, prezident Asociace komerční televizí a generální ředitel skupiny Prima.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.