Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Petr Uchytil bude budovat značku Rádia Blaník

Redakce MAM23. 2. 202223. 2. 2022

Petr Uchytil se stal ředitelem produktu a marketingu v Media Marketing Services. V novém působení bude mít na starosti rozvoj marketingové strategie všech rádií z portfolia mediální skupiny Media Bohemia, zejména budování značky Rádio Blaník.

Petr Uchytil se v marketingu, komunikaci a obchodu rádiových produktů pohybuje více než 15 let. Naposledy zastával pozici ředitele strategického obsahu v mediální skupině Active Group (rádia Evropa 2 či Frekvence 1). Několik let také působil na vedoucí marketingové pozici v maloobchodním sektoru, odkud přišel jako marketingový ředitel do tehdejšího mediálního zastupitelství RRM. Petr Uchytil není nováčkem ani ve skupině Media Bohemia. V minulosti již byl v kontaktu s rádii ze skupiny (Rádio Blaník, Hitrádia, Rock Radio a Fajn Radio), a to jako ředitel divize marketingu a podpory obchodu mediálního zastoupení Radiohouse.

„Petr Uchytil je zkušený rádiový odborník, kreativec i manažer v jedné osobě a bude velkou oporou našeho týmu v Media Marketing Services. Čekají zde na něj ale velké výzvy, protože se v prvé řadě bude zaměřovat na další rozvoj značky Rádia Blaník a další posílení pozice a image tohoto rádia, které již nyní zaujímá největší podíl na komerčním rozhlasovém trhu. Rádio má potenciál na to, stát se komerční rozhlasovou jedničkou i v dalších parametrech poslechovosti,“ vysvětluje ředitel mediální skupiny Media Bohemia, Miroslav Hrnko.

Petr Uchytil se má zejména soustředit na nastavení strategií jednotlivých rádiových značek s cílem zvyšovat jejich prestiž a posilovat jejich postavení u cílové skupiny posluchačů. „Rádia, která jsou v portfoliu Media Marketing Services, ať už jde o Rádio Blaník, všechna Hitrádia, Fajn Radio nebo Rock Radio, jsou dobře vyprofilovaná, co do cílové skupiny posluchačů. Díky tomu také nabízí svým partnerům a zadavatelům efektivní nástroj pro oslovení posluchačů. Nicméně u našich značek vidíme ještě další příležitosti pro rozvoj v podobě synergických efektů a vytěžení posluchačského potenciálu, který nám přináší nedávná expanze a akvizice v řadě regionů ČR,“ dodává Petr Uchytil.

Zavřít reklamu

Televizní sledovanost loni opět rostla

Starší článek

Budeme se starat o polovinu světa

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.