Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McDonald´s
Marketing

McDonald’s ulovil šéfkuchaře. Kvalitu zkontroluje Přemek Forejt

Redakce MAM17. 2. 202218. 2. 2022

Oblíbený šéfkuchař Přemek Forejt se spojil se sítí restaurací rychlého občerstvení McDonald‘s. Během tříleté spolupráce se tak veřejnost spolu s Přemkem podívá pod pokličku výrobním procesům oblíbených produktů McDonald‘s.

Široká veřejnost zná Přemka Forejta hlavně jako porotce televizní soutěže MasterChef Česko. Své vybrané chutě a bohaté kulinářské zkušenosti zúročuje také v olomoucké restauraci Entreé, kde působí jako šéfkuchař a která se zaměřuje na fine dining. I když je Přemek mistr ve svém oboru, netají se ani tím, že si rád zajde na jídlo do McDonald’s, fanouškem je především hranolků.

Pomyslná funkce „kontrolora kvality“ bude zahrnovat i návštěvy u dodavatelů a testování kvality používaných surovin. Přemkovu cestu a nevšední zážitky napříč světem nejznámější sítě rychlého občerstvení mohou fanoušci sledovat především na sociálních sítích.

Od popíchnutí k tříleté spolupráci

Jak vzniklo možná trochu překvapivé spojení vyhlášeného šéfkuchaře a sítě rychlého občerstvení? Zdánlivě nevinným popíchnutím. Forejt totiž v průběhu února navštívil několik olomouckých podniků, v nichž vyzkoušel snídaňovou nabídku. Nevynechal ani místní McDonald’s, kde ale tak trochu polemizoval nad zdejšími hranolky. „Mám je strašně rád, ale už nějakou dobou mi vrtalo hlavou, jak to, že všude vypadají a chutnají stejně, a to už řadu let. A tak jsem Mekáč na Instagramu trochu popíchl,“ říká Přemek Forejt. Polemiku zveřejnil ve svých stories na Instagramu, kde společnost označil. A její reakce na sebe nenechala dlouho čekat. „Přemkovo pošťouchnutí nás překvapilo a zároveň pobavilo. Říkali jsme si, jak jej přesvědčit, že naše brambory jsou opravdu jen z brambor? Došli jsme k jedinému možnému závěru – vše mu osobně vysvětlit a ukázat,“ uvedla Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s ČR a SK. Společnost reagovala pozvánkou do kuchyně, a tak se pomalu začala rýsovat nečekaná spolupráce.  

Přemek Forejt bude vystupovat v roli „kontrolora kvality“. Jeho úkolem bude prostřednictvím osobních zkušeností zvýšit vnímání kvality všech surovin a produktů McDonald’s v očích veřejnosti. „Jsem hrozně zvědavý. Těším se, že vše uvidím na vlastní oči, budu mluvit s dodavateli, odborníky i zaměstnanci z restaurací. McDonald‘s je pojem a mě samotného zajímá, jak má nastavené a propracované procesy, z čeho své jídlo, jehož i já sám jsem fanoušek, připravuje, navíc v tak extrémním tempu,“ říká Forejt. V průběhu prvního roku spolupráce se zaměří především na dodavatele a suroviny. Tím, o co se bude Forejt zajímat jako první jsou brambory.

Zavřít reklamu

Zvládnete sedmiminutový spot? V Thajsku uspěl

Starší článek

Platforma Happenee loni sedmkrát vyrostla, nabírá lidi a chystá nový produkt

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Diváky Novy a Voya čeká novinka Obchodní dům i pokračování Ivety

Televize Nova a Voyo představují projekty hrané tvorby připravované pro sezony roku 2023 a dále. Diváci se mohou těšit například na výpravný Obchodní dům,…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Do Týdnů mediálního vzdělávání se zapojilo 7000 žáků a studentů

Do letošního ročníku Týdnů mediálního vzdělávání, které skončily v pátek 17. května a pořádaly se s cílem rozvíjet mediální gramotnost českých žáků a…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Novinářské ceny 2021 byly letos ve znamení vážných témat

Nadace OSF udělila již po dvanácté novinářské ceny. Ocenění v celkem čtrnácti kategoriích převzalo včera večer na slavnostním udílení v prostorách Jatka78…
24. 6. 202224. 6. 2022
Akce

13 minut získalo stříbrného lva v Cannes Lions

Na festivalu kreativity uspěl projekt, který pro ČAP s BESIP a Policií ČR, vytvořily agentury McCann Prague, Hero & Outlaw s Renegadz s režisérem Vítem…
23. 6. 202224. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku
Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.