Granty NFNZ pro Aktualne.cz, Voxpot či Deník N

28. 2. 2022 16:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V rámci neformální grantové výzvy, jejímž cílem je poskytnout redakcím příspěvek na přímé zpravodajství z místa konfliktu zaměřené na popis ruské agrese a jejích dopadů, udělila správní rada Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ) příspěvky zatím čtyřem žadatelům:

Aktualne.cz – 125 000 korun (část příspěvku půjde na nákup dvou sad bezpečnostních vest a helem)

Deník N – 70 000 korun

Magdalena Sodomková – 50 000 korun

Voxpot – 75 000 korun

Příspěvky jsou určeny zejména na pokrytí nákladů spojených s logistikou, bezpečnostní vybavení reportérů, samotné cesty a ubytování.

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) zároveň vyhlásil i neformální výzvu SOS Ukrajina News, 28. února v 16:44, byla na webu Darujme.cz částka ve výši 167 800 korun. K 3. březnu se sešlo 223 000 korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.