Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Czech News Center spustilo online bazar pod značkou Blesk

Redakce MAM9. 2. 20229. 2. 2022

CNC spustilo novou e-commerce službu. K portálovému bazaru Mimibazar a srovnávačům cen typu HledejCeny.cz tak přidalo Bazar.Blesk.cz. Poslouží jako klasická bazarová služba, prodávajícím navíc zajistí důvěryhodnost pod známou značkou i zviditelnění napříč celým portfoliem mediálního domu.

Na online bazaru mohou uživatelé snadno prodat nepoužívané produkty či výhodně nakoupit z druhé ruky. Má také pomoci firmám poslat dál své použité či otevřené zboží, a podpořit tak jejich snahu o cirkulární ekonomiku.  V základu jsou všechny inzeráty zdarma, nechybí však možnost topování za platbu. Zvýrazněná i neplacená inzerce získá podporu i na dalších stránkách blesk.cz či v tisku, nebo u dalších titulů spadajících pod CNC.

„Poptávka po bazarovém zboží za poslední roky nepochybně vzrostla. Hlavní příčinou je posilující takzvaný zelený trend, akcentující co největší ohleduplnost k životnímu prostředí. Bazary a recyklace zboží tak hrají v tomto směru důležitou roli, a to nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy,” myslí si Martin Slavík, e-commerce manažer v CNC. „Tento trend jsme spojili také s naší vizí zdokonalovat v celém CNC nejen obsahové služby pro naše čtenáře, potažmo uživatele, ale portfolio rozšiřovat i o digitální produkty a služby, které je obohatí i jinak v každodenním moderním životě. Jenom tak můžeme posílit jejich loajalitu a čas, který s námi stráví,” doplňuje Slavík.

Mediální dům se ještě letos chystá své e-commerce portfolio výrazně vylepšit, rozvinout Bazar.Blesk.cz, který je teď ve stadiu MVP (minimum viable product), a přidat bazary i k dalším svým titulům, například ke sportovnímu nebo auto-moto obsahu. Inzerenti tak budou postupně získávat ještě více dobře zacíleného prostoru k oslovení svých zákazníků.

„CNC má díky své šíři obrovskou sílu a zásah, jen v online oslovujeme kolem 7 milionů lidí za měsíc. Denně si k nám chodí pro důležité informace i infotainment, a na stejném místě mohou rovnou využít také této segmentové služby. Bude to pod značkou, které věří, zároveň právě užší specializace vylepší jejich uživatelský zážitek,” říká Filip Topol, který vede v mediálním domě vývoj online produktů. „Naše bazary jsou navíc postavené na moderních technologiích, díky kterým budou dobře použitelné jak pro jednotlivce, tak firmy. Ty se budou  moci snadno napojit přes XML feed a prodávat. Službu jsme od nuly vyvinuli s naším kosovským partnerem Gtech a je tedy tvořena na míru tak, aby zapadala do budoucí technické architektury CNC. Projekt Bazary je navíc stavěn tak, aby se po odladění mohl prodávat jako hotové řešení pro další zájemce po celé Evropě,” uzavírá Topol.

Bazar.Blesk.cz doplnil stávající e-commerce služby CNC, kterými jsou skupina srovnávačů cen HledejCeny.cz (Sleviste.cz, azz.cz, nejrychlejsi.cz, zbozi.blesk.cz, zbozi.mobilmania.cz a stojizato.sk) a skupina Mimibazar (Mimibazar.cz, Mimibazar.sk, Mimiaukce.cz, Mimiaukcia.sk, Mimishop.cz).

Zavřít reklamu

Zásilkovna spolupracuje s platformou Vinted zaměřenou na secondhand oblečení

Starší článek

Mall díky spolupráci s Mailstepem nabídne obchodníkům skladování i expedici zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.