Foto: Zásilkovna

Zásilkovna nově funguje na pobočkách Okay a pokladnách Českých drah

26. 1. 2022 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zásilkovna rozšiřuje svou síť výdejních míst díky spolupráci s prodejnami Okay a společností České dráhy o dalších 150 míst.

Zákazníci si tak mohou vyzvednout zásilky na výdejních místech v pobočkách společnosti Okay a také v obchodních prostorech Českých drah ve vybraných železničních stanicích. Zásilkovna má v České republice téměř 7 200 výdejních míst.

„Máme radost, že se naše síť výdejních míst neustále rozrůstá a máme další nové partnery. Výdejní místa jsou mezi zákazníky stále více oblíbeným místem vyzvedávání zásilek. Lidé oceňují především to, že si zásilku mohou vyzvednout podle svých časových možností, nemusí stát ve frontách a vše trvá několik desítek vteřin. Věřím, že se pobočky Okay a Českých drah stanou využívanými výdejními místy a že se naše spolupráce bude dále rozvíjet,“ říká Luboš Moravec, manažer výdejních míst Zásilkovny.

Pobočky Zásilkovny na vlakových nádražích najdou cestující nejčastěji na pokladnách a v úschovnách zavazadel Českých drah nebo v prostorách využívaných během roku mimo jiné také pro službu ČD Bike. Konkrétní umístění a otevírací doba je zveřejněná na stránkách Zásilkovny. V tuto chvíli jsou výdejní místa na 19 nádražích (Brno hl.n., Brno-Královo Pole, Břeclav, Děčín hl.n., Havlíčkův Brod, Hradec Králové hl.n., Hranice na Moravě, Kroměříž, Olomouc hl.n., Opava východ, Ostrava-Svinov, Otrokovice, Praha-Holešovice, Praha-Libeň, Přerov, Tábor, Tišnov, Ústí n. L. hl.n. a Zábřeh na Moravě). 

Lidé mají nyní možnost vyzvedávat si své objednané zásilky pohodlně přímo na nádraží, například při cestě ze zaměstnání či školy. Věříme, že rozšířením našich služeb o síť poboček Zásilkovny v železničních stanicích opět přispějeme k zatraktivnění cestování veřejnou dopravou,“ komentuje ředitel odboru obchodu osobní dopravy Českých drah Petr Vondráček.

Foto: Zásilkovna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.