Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: XLAB
Akce

XLAB se s virtuálními eventy prosazuje v ČR i zahraničí, o marketing se postará #mdworks

AdvertorialRedakce MAM19. 1. 202219. 1. 2022

Primárním předmětem podnikání společnosti XLAB byly velké multimediální show. S nástupem pandemické situace XLAB o předmět podnikání téměř ze dne na den přišel a musel se rychle přizpůsobit novým podmínkám na trhu. V segmentu virtuálních eventů se XLAB úspěšně prosazuje v ČR i ve světe. Pro další růst si navíc vybral nového partnera, digitální agenturu #mdworks, která bude zajišťovat širokou marketingovou podporu.

Je 17. listopadu 2019 a zaplněné Václavské náměstí jedním dechem sleduje budovu Národního muzea. Jeho nově zrekonstruovaná fasáda slouží jako plátno pro sekvenci animací, videí a fotografií z období komunistické vlády v Československu s názvem Cesta ke svobodě. K příležitosti 30. výročí Sametové revoluce totiž připravil XLAB unikátní videomapping, který sklidil velmi pozitivní ohlasy. Stejně jako rok předtím, když český národ slavil 100. výročí vzniku samostatného Československa s projektem Videomapping století. Multimediální show od XLABu jsme tehdy mohli vidět na nejvýznamnějších eventech, ať už se jednalo o sport, fashion, hudbu či filmy. Pak ale přišla pandemie Covidu-19 a celý eventový segment jako by přestal existovat.

Díky soudržnosti týmu se z hrozby stala velká příležitost

Nastal rok 2020 a s ním pandemie Covidu-19, která znamenala pro XLAB ztrátu zakázek na rok dopředu a spolu s uzavřením hranic také komplikace chodu pobočky v New Yorku. Ze dne na den tak společnost přišla o těžiště svého podnikání. Mohlo se zdát, že firma již nemá budoucnost ve svých rukou, ale v tu chvíli se ukázal charakter týmu. Téměř všichni z XLAB týmu zůstali a snažili se udržet vysoko nasazenou laťku. Týdny pracovali bez vidiny jakéhokoliv příjmu a díky zkušenostem z live broadcastů, TV, software vývoje a znalosti trhu se rychle adaptovali pro segment virtuálních eventů.

Díky virtuálním eventům dokáže XLAB propojit lidi z celého světa v ohromném množství podob. Kombinuje virtuální studio, interaktivní prvky, Q&A, business bloky a zábavu v reálném čase. Také dokáže simultánně tlumočit z až 8 rozdílných jazyků. Virtuální konference se osvědčily jako velice efektivní pro zhodnocení výsledků a business plánů nebo představení nových produktů. Prostřednictvím virtuální konference dokáže XLAB propojit řečníky i diváky z různých částí světa, a to vše v kvalitě živého televizního přenosu. Pro náročnější vícedenní konference zavádí XLAB propracovaný systém interakcí, který obsahuje např. Q&A, hlasování, kvízy apod. To celé ve 3D grafice, kterou klient zvolí. Cílem je získání wow efektu a maximální pozornosti každého z diváků během prezentace klíčových informací. „Eventy navíc už umíme udělat tak, aby jim nechyběla ani potřebná networkingová či teambuildingová část,“  doplňuje Jindřich Trapl, CEO společnosti XLAB.

Virtuální konference jsou ale jen část toho, čím se aktuálně XLAB zabývá. Připravuje například i Hybridní eventy, které jsou dobrou příležitostí, jak zkombinovat live & virtuální eventy a mít přitom velký dosah. Částečné on-line řešení zachovává element zábavy, šetří cestovní či ubytovací náklady a v neposlední řadě také díky sníženým nárokům na cestování zlepšuje dopad na životní prostředí.

Úspěch zaznamenává XLAB v ČR i v zahraničí. S virtuální roadshow pro AXIS, kde se potkalo více než 60 řečníků mluvících 11 jazyky, se například probojoval mezi finalisty letošních světových cen BEA Awards. XLAB event, který zahrnoval více než 3 500 unikátních živých přenosů, připravoval ve spolupráci se společností Happenee.

Marketing pro XLAB bude zajišťovat #mdworks

Novinkou v XLABu je také navázání spolupráce s agenturou #mdworks, která bude pro XLAB zajišťovat aktivity digitálního marketingu. „XLAB je velmi progresivní společnost, která svým jménem už přesahuje hranice českého byznysu a má za sebou celou řadu velice zajímavých projektů. Spolupráci vnímáme jako příležitost podílet se na něčem výjimečném“, uvedl ke spolupráci Daniel Pech, zakladatel #mdworks.

Zavřít reklamu

Advisio nově pracuje pro Tesla Batteries a značku Janek

Starší článek

Accenture: Social commerce čeká prudký růst tažený mileniály a generací Z

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.