Foto: Coca-Cola HBC

Václav Koukolíček jde řídit externí komunikaci do Coca-Cola HBC

11. 1. 2022 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Manažerem externí komunikace společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se od Nového roku stal Václav Koukolíček, který posledních více než sedm let vedl externí komunikaci maloobchodního řetězce Tesco.

V čele týmu externí komunikace Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude mezi hlavní úkoly Václava Koukolíčka patřit naplňování a další rozvoj komunikační strategie, posilování vztahů s médii, veřejností i partnery a v neposlední řadě také podpora projektů společnosti na poli udržitelného rozvoje.

„Coca-Cola HBC je výrobcem a distributorem ikonických nealkoholických nápojů. Značka se těší dobrému jménu a mimořádné oblibě zákazníků. I proto jsem moc rád za příležitost komunikovat jejím jménem nejen vůči patnáctimilionovému českému a slovenskému trhu, ale také směrem k partnerům či místním komunitám. Těším se na mnoho zajímavých projektů, jež mě s mým týmem čekají,“ uvedl Koukolíček, který v roce 2020 zvítězil v profesní soutěži Mluvčí roku v kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru. Loni pak získal zlatou sošku také v soutěži LEMUR – Česká cena za PR.

Nový manažer externí komunikace přichází do Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s více než 13 lety zkušeností v oboru. Svoji profesní dráhu zahájil jako novinář ve vydavatelství Ringier Axel Springer, kde měl jako vedoucí politického oddělení na starosti mimo jiné investigativní žurnalistiku či rozhovory s významnými osobnostmi a vrcholnými politiky. Poté pracoval na Ministerstvu školství mládeže a tělovýchovy – nejprve jako tiskový mluvčí, později se stal tajemníkem ministra s odpovědností za komunikační strategii.

Do soukromé sféry přešel Koukolíček v roce 2012, kdy se stal manažerem komunikace českého výrobce dekorativního skla a zakázkových světelných instalací Lasvit. V posledních sedmi letech pak vedl externí komunikaci maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. Náplní jeho práce bylo mimo jiné vytvořit a naplňovat komunikační strategii v on-line či offline prostředí. Zabýval se také krizovou komunikací či spoluprací s týmy po celé střední Evropě a poskytoval klíčové informace o produktech, projektech a CSR aktivitách. 

Foto: Coca-Cola HBC

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.