Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Facebook: TV Barrandov
Zprávy

TV Barrandov vylepšuje večerní pásmo

Redakce MAM12. 1. 202215. 1. 2022

Stanice TV Barrandov nabízí divákům večer atraktivní pásmo pořadů složené ze zpravodajství v pořadech Moje zprávy a VIP svět, politickou diskusi v pořadu Aréna, komentáře v pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa a otevřenou výměnu názorů diskutujících v pořadu Na ostří nože. Celé pásmo během jednoho večera oslovuje přes 300 000 diváků.

V rámci pásma je novinkou prodloužené komentované zpravodajství světa celebrit a známých osobností v pořadu VIP svět, který obsahově vychází i z tištěného bulvárního čtrnáctideníku stejného jména. Na tento pořad navazuje v úterý Aréna Jaromíra Soukupa, která v pondělí se sledovaností 62 000 a zásahem 142 000 diváků a podílem 1,6 % porazila i souběžně běžící pořady na ČT24 (podíl 1,5 %) a CNN (podíl 0,4 %).

Stabilní oblibu u diváků má následný satiricko-publicistický pořad Týden podle Jaromíra Soukupa (sledovanost 57 000, zásah 98 000), v kterém Jaromír Soukup komentuje současné společenské dění. Celé pásmo pak uzavírá pořad Na ostří nože se Soukupem (sledovanost 59 000, zásah 111 000), kde byl včerejším hostem Patrik Nacher (ANO).

„Jsem rád, že si diváci i v novém roce nachází naše pořady. Pro nejbližší týdny se pak diváci mohou těšit na další novinky, jak z oblasti politiky a talk show, tak nově i oblasti reality show a soutěží. Konkrétní pořady představíme v nejbližších dnech a věřím, že diváky zaujmou,“ sdělil generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup. 

Zavřít reklamu

Podpořit místní komunitu se vrátí

Starší článek

Kreativu Isobaru povede Troy Palmer

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.