Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: YouTube
Kampaně

Skok od pixelových melounů k HD kvalitě. Samsung chytlavě představil nový procesor

Pavel Hejkrlík27. 1. 202227. 1. 2022

Samsung se pro představení nového mobilního procesoru Exynos 2200 spojil s agenturou BBH London a netradičně nastínil budoucnost gamingu, který novinka svým výkonem umožní. 

V minutovém klipu zavede hlavní hrdinka diváky na tržiště, která má být vizuální metaforou pro online obchod s aplikacemi a kde je k mání u pouličních prodavačů spousta divného zboží v 8bitovém pixelovém rozlišení od zbraní až po melouny. Tu se však zjeví bílý zajíc jak z Alenky v říši divů, který ji naláká do postranní uličky a dostane se do mnohem temnějšího undergroungu, kde je k mání zboží v jiné HD kvalitě. Reklama končí sloganem „Playtime is over.“ Spot nazvaný Tržiště režíroval Matthijs Van Heijningen a kampaň poběží na platformách YouTube, Instagram, Twitch, Reddit and TikTok.

Nový procesor má přinést hráčům na mobilních zařízeních pohlcující herní zážitek, který byl kvalitou dostupný pouze hráčům konzolí. „Chtěli jsme ve zkratce vyjádřit, jak procesor Exynos 2200 přinese diferencovaný herní zážitek na mobilních zařízeních Jsme nadšeni co nabídla kreativita BBH v tomto dobrodružném snímku, a věříme, že tento projekt může být velkým milníkem, který změní směr naší propagace polovodičových produktů v budoucnu,” uvedl brand manažer Samsungu Changwan Kim.

Cílem reklamy bylo vzbudit očekávání mezi hráči před uvedením prvních telefonů obsahujících nový mobilní procesor, který je vybaven nejmodernější mobilní grafikou vyvinutou společností Samsung ve spolupráci s AMD. Výchozím bodem kampaně byla myšlenka, že nový grafický procesor udělá mobilní hraní serióznější oproti nudné minulosti v duchu hesla „Playtime is over“.

Kredity kampaně:

Global Chief Marketing Officer, BBH Group Adam Arnold

Executive Creative Director Helen Rhodes

Creative Directors Philip Holbrook, Stuart Royall

Art Director Wil Maxey

Copywriter Elliott White

Producer Joe Pawsey

Senior Account Director Sam Hardy

Account Director Agata Krupa

Account Manager Alexander Boden

Strategy Director Aparna Bangur

Chief Strategy Officer Will Lion

Production company MJZ

Director Matthijs Van Heijningen

Producer Donald Taylor

Editor Rich Orrick @ Work Editorial

Post-production house The Mill, Paris

Zavřít reklamu

Výdaje na reklamu letos vzrostou o 9,2 procenta

Starší článek

Pražský Alcron bude prvním hotelem prestižní řady Almanac X

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.