Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Rossmann spustil e-shop pro členy klubu

Irena Buřívalová20. 1. 202220. 1. 2022

Řetězec Rossmann je novým hráčem na poli e-commerce. V rámci e-shopu nabízí vyzvednutí na prodejně i doručení domů. Podmínkou je ovšem vstup do věrnostního programu Rossmann Club a aplikace. Počet stažení se aktuálně blíží milionu.

„Neustále sílí trend online nákupu přes mobilní aplikace, a i my jsme se rozhodli nabídnout našim zákazníkům možnost nákupu právě přes naši mobilní aplikaci Rossmann Club.  Tento unikátní digitální věrnostní program je velmi oblíbený a počet členů se blíží již téměř jednomu milionu. Nabídkou e-shopu v naší aplikaci chceme podpořit naše věrné zákazníky. Nabízíme rychlý pohodlný nákup celého našeho sortimentu odkudkoliv prostřednictvím zařízení, které nosí každý u sebe.  Vyzvednutí je možné buď do dvou hodin přímo na vybrané prodejně, nebo s doručením domů,“ napsala MAM komunikační manažerka společnosti Olga Stanley, která poprvé e-shop zmínila na předloňské online konferenci POPAI Day.

Postup drogerie Rossmann zaujal i experta na věrnostní programy ze společnosti Pricewise Radka Hrachovce. „Musím uznat, že je to odvážný krok. Naprostá většina e-commerce odborníků ho bude kritizovat, protože neodpovídá zajeté šabloně – e-shopem akvíruji nové zákazníky a snažím se odstranit jakoukoliv překážku v procesu dokončení nákupu. Já to naopak považuji za strategickou iniciativu, kdy velká retailová síť ‚utilizuje‘ a připoutává svoji obrovskou zákaznickou skupinu. Naprosto rozumím tomu, jak je pro Rossmann důležité získat kontaktní údaje od každé zákaznice a mít souhlas s marketingovou komunikací, plus směřovat všechny do prostředí své aplikace, která je do jisté míry jeho značkové komunikační prostředí, kde neplatí nová webová cookies pravidla. Dávám tomu palec nahoru za strategii a odvahu jít proti konvencím.“

Svůj e-shop spustila už v roce 2018 dm drogerie markt, o rok později se přidala i drogerie Teta. Drogerii na českém trhu prodávají například i Notino.cz nebo Rohlík.cz či Alza.cz.

Drogistická síť Rossmann loni v Česku dál expandovala, v červnu loňského roku například otevřela první dvoupatrovou prodejnu v Praze 5 u stanice metra v budově Zlatý Anděl.

Zavřít reklamu

APRA upozorňuje veřejné zadavatele: dodržet zákonné lhůty nestačí

Starší článek

Společnosti Ikea klesly tržby. Zamíří do regionů s pop-up kiosky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.