Novou mluvčí Rohlik.cz je Lutfia Volfová

31. 1. 2022 13:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do týmu marketingu společnosti Rohlik.cz nastupuje Lutfia Volfová jako tisková mluvčí a PR manažerka. Bude mluvit za český Rohlík a střídá tak PR manažerku a tiskovou mluvčí Denisu Ladka Morgensteinovou. Ta se přesouvá do agenturního světa na pozici seniorní PR konzultantky.

Volfová bude mít na starosti především komunikaci témat směrem ke spotřebitelům, vybraná korporátní témata a CSR. Firemní komunikaci a PR se věnuje jedenáct let a do Rohlíku přichází ze společnosti Globus, kde měla na starosti PR a online marketing. Je absolventkou oboru Studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.