Foto: Struny podzimu

Komunikaci festivalů Struny podzimu a Prague Sounds vede Lucie Herberová

26. 1. 2022 15:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou vedoucí komunikace již 25 let trvajícího multižánrového festivalu Struny podzimu a festivalu Prague Sounds konajícího se od roku 2021 se stala Lucie Herberová. Je zodpovědná za marketingovou a komunikační strategii, PR i interní komunikaci.

„Struny podzimu loni oslavily čtvrt století a k tomuto výročí jsme našim příznivcům i sobě nadělili open-air festival Prague Sounds. I díky tomuto novému projektu, který se celý odehrává na plovoucí scéně na Vltavě, přibývá práce. Proto jsem rád, že se do neustále rozšiřujících marketingových a PR aktivit zapojí další zkušený člen. Věřím, že pro naše projekty bude svými zkušenostmi přínosem,“ říká o příchodu Herberové zakladatel a ředitel obou festivalů Marek Vrabec.

V médiích a PR působí Herberová už více než deset let. Před nástupem do nové funkce působila jako PR manažerka Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov, předtím pracovala jako marketingová ředitelka zámku ve Žďáru nad Sázavou nebo jako tisková mluvčí Botanické zahrady hlavního města Prahy. Už během svého studia na Univerzitě Palackého v Olomouci sbírala zkušenosti jako redaktorka Olomouckého deníku.

Foto: Struny podzimu

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.