

Jiří Caudr mění Trask za Alzu, bude mít na starost expanzi AlzaBoxů
V nové pozici se zaměří na udržitelný způsob doručování v oblasti poslední míle a rozšíření AlzaBoxů do dalších evropských zemí.
„Budu pomáhat komerčně rozšiřovat AlzaBoxy v Česku a dalších evropských zemích při poskytování udržitelného způsobu doručování v rámci poslední míle ještě více lidem, e-shopům a dopravcům. Společně s týmem přeměníme jeden z nejefektivnějších doručovacích kanálů Alzy na otevřenou a nezávislou infrastrukturu,“ uvedl na LinkedIn Caudr, který bude v Alze zastávat pozici chief marketing officer pro AlzaBoxy.
Alza svou síť v posledních letech výrazně rozšířila na více než 1800, začátkem roku také představila novinku v podobě zvukových pokynů pro zákazníky.
Během devíti let prošel Jiří Caudr několika pozicemi v O2, vedl tam oddělení online kanálů a marketingové komunikace. Poté následně působil jako šéf marketingu Zootu a také Creative Docku, EY a do ledna 2022 ve společnosti Trask. Je také spoluzakladatelem knihkupectví Book Therapy.
Podobné zprávy


Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky


Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio


Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

