Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: CEEK City
Marketing

H&M následuje giganty a také zkouší svět metaversa

Pavel Hejkrlík4. 1. 20224. 1. 2022

Koncept metaversa je po přejmenování Facebooku a boomu v oblasti kryptoměn velkým buzzwordem posledního roku. Značka H&M to nyní zkouší s vlastním obchodem. 

H&M tak následuje další oděvní brandy jako Zara, Adidas či Nike, kteří už s tímto konceptem koketovat začaly a rozvíjejí své obchody v metaversu. Švédská firma si pro spolupráci zvolila svět CEEK City ve virtuální realitě. V něm se mohou lidé procházet po obchodech ve VR, volit a zkoušet jednotlivé produkty stejně jako to dělají v normálním světě. Pro platby bude využívání kryptoměna Ceek a lidé budou moci oděvní kousky objednávat i z fyzických obchodů. 

Čtěte také:
Metaverse pro zábavu i byznys

V Metaversu od Ceek se dále propojí umělci a sportovci s digitálními tvůrci, tržiště pro NFT předměty si digitálním vlastnictvím. V rámci Ceek City už například funguje divadlo, sportovní komplex, arenu na koncerty a přibývají další možnosti. Vlastíci tokenu Ceek budou moci kromě nákupů hlasovat o obsahu na platformě. V rámci virtuální reality jsou v plánu koncerty s Universal Music za účasti hvězd jako Bon Jovi, Lady Gaga nebo U2.

Některé kousky oblečení které si lidé vyberou v digitálu plánuje značka posléze uvést také do kamenných obchodů

Zavřít reklamu

Mutumutu v nové strategii sází na spolehlivost

Starší článek

World of Online buduje eMobility komunitu pro Škoda Auto

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.