Foto: CEEK City

H&M následuje giganty a také zkouší svět metaversa

4. 1. 2022 08:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Koncept metaversa je po přejmenování Facebooku a boomu v oblasti kryptoměn velkým buzzwordem posledního roku. Značka H&M to nyní zkouší s vlastním obchodem. 

H&M tak následuje další oděvní brandy jako Zara, Adidas či Nike, kteří už s tímto konceptem koketovat začaly a rozvíjejí své obchody v metaversu. Švédská firma si pro spolupráci zvolila svět CEEK City ve virtuální realitě. V něm se mohou lidé procházet po obchodech ve VR, volit a zkoušet jednotlivé produkty stejně jako to dělají v normálním světě. Pro platby bude využívání kryptoměna Ceek a lidé budou moci oděvní kousky objednávat i z fyzických obchodů. 

Čtěte také:
Metaverse pro zábavu i byznys

V Metaversu od Ceek se dále propojí umělci a sportovci s digitálními tvůrci, tržiště pro NFT předměty si digitálním vlastnictvím. V rámci Ceek City už například funguje divadlo, sportovní komplex, arenu na koncerty a přibývají další možnosti. Vlastíci tokenu Ceek budou moci kromě nákupů hlasovat o obsahu na platformě. V rámci virtuální reality jsou v plánu koncerty s Universal Music za účasti hvězd jako Bon Jovi, Lady Gaga nebo U2.

Některé kousky oblečení které si lidé vyberou v digitálu plánuje značka posléze uvést také do kamenných obchodů

Foto: CEEK City

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.