Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: GroupM
Marketing

GroupM vytváří napříč agenturami digitální centrum, povede ho Bartůněk

Redakce MAM27. 1. 202227. 1. 2022

Vznik digitálního hubu, který zahrnuje téměř stovku odborníků z agentur v rámci GroupM, by měl umožnit rychlejší rozvoj služeb v oblasti digitálních médií a digitální transformace.

Vznik nového centra digitálních médií a transformace v GroupM patřící do sítě WPP je podobným krokem, který skupina provedla loni v březnu a při němž došlo k integraci veškerých datově-analytických týmů agentur Mediacom, Mindshare a Wavemaker.

Digitální hub, který vzniká sloučením digitálních týmů mediálních agentur skupiny GroupM a jejich propojením s týmy výkonnostní agentury H1.cz, bude mít tři sekce: oddělení digitální reklamy (GroupM Ads Activation), oddělení digitálního obsahu (GroupM Content) a oddělení reklamních technologií a administrace (GroupM Digital Operations). „Sloučení týmů zabývajících se stejnou disciplínou vytvoří větší prostor pro automatizaci některých činností, další specializaci našich talentů a urychlí tak vývoj nových řešení,“ uvedl pro MAM Ondřej Bartůněk (na fotografii třetí zleva), jenž v rámci digitálního hubu bude zastávat pozici „chief digital officer“ (i nadále bude ovšem působit ve vedení agentury Mindshare v roli CEO).

„Veškerá řešení orientovaná na konkrétní klienty budou samozřejmě nadále v kompetencích agentur. Hlavním úkolem hubu bude nacházet nové a efektivnější způsoby využívání médií, testovat nové technologie, formáty, platformy a tyto připravovat tak, aby je mohly agentury svým klientům nabízet,“ dodal Bartůněk.

Se vznikem digitálního hubu získává novou pozici také Jiří Udatný, který v GoupM doposud zastával funkci šéfa dat a analýz. Nově bude na pozici „chief analytics officerem“. Všechna tři oddělení digitálního hubu budou mít také své vlastní vedení.

Oddělení GroupM Content, které se s více než třiceti odborníky zaměří na tvorbu digitální kreativy, obsahu na sociální sítě, influencer marketing, copywriting a SEO, povede výkonná ředitelka agentury H1.cz Veronika Burešová.

Oddělení digitální reklamy, tedy GroupM Ads Activation, se bude specializovat na reklamu ve vyhledávání, bannerovou i video reklamu a povede jej Filip Hromek (na fotografii druhý zleva), který měl doposud na starosti vedení týmu pro nákup reklamy v prostředí RTB. Součástí tohoto oddělení je i globální programatický trading desk Xaxis.

GroupM Digital Operations bude řídit Petr Tichý (na fotografii zcela vpravo), jenž doposud vedl oddělení digitálních médií v agentuře Mindshare. Oddělení bude klientům nabízet expertízu 25 specialistů v oblasti reklamních technologií, zahrnují čtyři odlišné reklamní ad servery a pět verifikačních platforem, které zajišťují rozpoznávání podvodných transakcí v online reklamě a hlídají bezpečný prostor pro reklamu klientů skupiny.

Jiří Svoboda, CEO GroupM, vnímá tento krok také jako pozitivum v oblasti lidských zdrojů: „Umožní nám rychleji přicházet s novými službami a věřím, že se tím otvírá i velmi zajímavá příležitost pro nové talenty, protože takto robustní digitální tým nabitý technologiemi, daty a šíří zkušeností, jinde na trhu nenajdou,“ uvedl.

Psali jsme
Group M mění organizační strukturu, spojuje týmy napříč skupinou

Zavřít reklamu

Chtěl bych zkusit politickou kampaň

Starší článek

Nejrychlejší muž planety Usain Bolt v kampani Puma o motivaci být nejlepší

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.