Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Deníky budou „digital first“

Irena Buřívalová31. 1. 202231. 1. 2022

Vltava Labe Media (VLM) kompletně reorganizovalo redakci Deníku. Ta stále čítá zhruba 300 členů, ale radikálně se změnil způsob práce a podle představitelů mediálního domu se nyní nese v duchu „digital first“.

„Reálně tak už naši novináři nepíší přímo pro daný mediatyp, ale téma zpracovávají do interní agentury, kde s ním dále pracují printoví a weboví editoři,“ říká Vít Nantl, předseda představenstva a generální ředitel VLM s tím, že došlo k oddělení reportérské a editorské práce od nejnižší lokální úrovně přes pět regionálních center až po úroveň centrální redakce.

„To vše nadále děláme s důrazem na lokální přítomnost našich píšících reportérů, což je to klíčové, co nás odděluje od konkurence, a díky čemuž jsme schopni nabídnout čtenářům unikátní lokální obsah a našim inzerentům unikátní regionální cílení,“ dodal.

Větší pozornost také dostane zdarma distribuovaný měsíčník Deník Extra, který podle manažerů VLM spolu s tištěným Deníkem a online verzí Deník.cz představuje základ multimediální strategie. „Důkazem, že Deník Extra je opravdu fungujícím produktem, je nejenom velký podíl vracejících se zákazníků, ale také více než třetinový inzertního obrat, který jsme u tohoto titulu v loňském roce zaznamenali. Proto se i letos chceme Deníku Extra věnovat – více jej zapojovat do crossmedaiálních redakčních projektů a dále rozvíjet kvalitu obsahu,“ uvedl Petr Marek, člen představenstva VLM zodpovědný za Deník.

Zavřít reklamu

Stůjme při sobě, v bezpečné vzdálenosti, vzkazuje kampaň

Starší článek

Novou mluvčí Rohlik.cz je Lutfia Volfová

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.