Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dedoles
Kampaně

Dedoles startuje televizní kampaň v Německu

Pavel Hejkrlík3. 1. 20223. 1. 2022

Úspěšný e-shop Dedoles dokázal strmě zvednout povědomí o značce a vděčí za to tančícím křečkům v televizi. Nyní rozjíždí TV kampaň v Německu a plánuje i vlastní plyšáky. 

Dedoles v posledních letech výrazně vyrostl, z tržeb 15 milionů eur v roce 2019 až na loňských 90 milionů eur a kolem tří milionů zákazníků. Vzhledem k silné poptávce z Německa, které jako trh už tvoří patnáct procent obratu, spouští značka známá veselými tančícími křečky v této zemi dnešním dnem novou televizní kampaň. 

„Naše produkty jsou výrazně, veselé a kvalitní, v módních řetězcích něco podobného nenajdete. Navíc jsme komunikačně mnohem výraznější, lidé si nás více všímají a je tak pravděpodobnější, že u nás nakoupí. Proto se nám daří také dále expandovat,“ říká šéf marketingu Dedoles Martin Mrva. 

Dedolesu se díky kreativnímu nápadu podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce. Na Slovensku o brandu ví 9 z 10 lidí, v Česku je to 69 procent. „Na Slovensku máme už podobnou znalost jako Alza. A to komunikujeme mnohem kratší dobu a určitě s o dost menším rozpočtem,“ tvrdí Mrva s tím, že pro letošní rok značka počítá s dalšími asi 700 novými produkty, uvede například pyžama nebo produkty proti dešti jako gumáky a deštníky. 

„Máme dlouhodobé plány, jak zkusit potenciál a svět křečků využít a dál jej budovat. Říkáme tomu zatím „křečkofranšíza“. Padla řada návrhů, od hry až třeba po animovaný seriál, ale to už se bavíme o vysokých nákladech. Nápadů máme dost, netočí se jen kolem křečků,“ dodává Martin Mrva. 

Zavřít reklamu

Tři zásadní rady do života

Starší článek

Mutumutu v nové strategii sází na spolehlivost

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.