Foto: Dedoles

Dedoles startuje televizní kampaň v Německu

3. 1. 2022 07:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Úspěšný e-shop Dedoles dokázal strmě zvednout povědomí o značce a vděčí za to tančícím křečkům v televizi. Nyní rozjíždí TV kampaň v Německu a plánuje i vlastní plyšáky. 

Dedoles v posledních letech výrazně vyrostl, z tržeb 15 milionů eur v roce 2019 až na loňských 90 milionů eur a kolem tří milionů zákazníků. Vzhledem k silné poptávce z Německa, které jako trh už tvoří patnáct procent obratu, spouští značka známá veselými tančícími křečky v této zemi dnešním dnem novou televizní kampaň. 

„Naše produkty jsou výrazně, veselé a kvalitní, v módních řetězcích něco podobného nenajdete. Navíc jsme komunikačně mnohem výraznější, lidé si nás více všímají a je tak pravděpodobnější, že u nás nakoupí. Proto se nám daří také dále expandovat,“ říká šéf marketingu Dedoles Martin Mrva. 

Dedolesu se díky kreativnímu nápadu podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce. Na Slovensku o brandu ví 9 z 10 lidí, v Česku je to 69 procent. „Na Slovensku máme už podobnou znalost jako Alza. A to komunikujeme mnohem kratší dobu a určitě s o dost menším rozpočtem,“ tvrdí Mrva s tím, že pro letošní rok značka počítá s dalšími asi 700 novými produkty, uvede například pyžama nebo produkty proti dešti jako gumáky a deštníky. 

„Máme dlouhodobé plány, jak zkusit potenciál a svět křečků využít a dál jej budovat. Říkáme tomu zatím „křečkofranšíza“. Padla řada návrhů, od hry až třeba po animovaný seriál, ale to už se bavíme o vysokých nákladech. Nápadů máme dost, netočí se jen kolem křečků,“ dodává Martin Mrva. 

Foto: Dedoles

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.