Foto: Wiki Commons

Billa startuje věrnostní kampaň s nutriční specialistkou

14. 1. 2022 08:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec Billa spouští věrnostní kampaň s nádobím Tupperware k uchování čerstvých potravin. Podílí se na ní nutriční specialistka Tereza Havlínová, která zákazníkům poradí, jak efektivněji a zdravě skladovat čerstvé potraviny.

Kampaň je podpořena TV a rádio spoty, v onlinu je přichystána soutěž o ceny v hodnotě 250 000 korun. Potrvá od 13. ledna do 29. března. Pod heslem „Aby zdravé zůstalo čerstvé“ Billa nabádá zákazníky k omezení plýtvání jídlem, na čemž se české domácnosti podílí dle průzkumů 40 až 50 procenty. Nádobí Tupperwere v této iniciativě může pomoci, prodlužuje čerstvost ovoce a zeleniny až o tři týdny.

Zákazníci nádobí mohou získat za nasbírané samolepky při nákupech za 250 korun. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt. Doplatky se pohybují v rozmezí od 69,90 korun po 299,90 korun. Produkty nelze koupit za plnou cenu a jsou k dostání do vyprodání zásob.

„Kampaní zároveň chceme znovu upozornit na množství používaných jednorázových plastů, které se po dobu pandemie koronaviru ještě navýšili. Opakovaným používáním nádob značky Tupperware můžeme v této oblasti opět výrazněji pomoci jako jednotlivci,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billa ČR.

Foto: Wiki Commons

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.