Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Wiki Commons
Retail

Billa startuje věrnostní kampaň s nutriční specialistkou

Redakce MAM14. 1. 202213. 1. 2022

Řetězec Billa spouští věrnostní kampaň s nádobím Tupperware k uchování čerstvých potravin. Podílí se na ní nutriční specialistka Tereza Havlínová, která zákazníkům poradí, jak efektivněji a zdravě skladovat čerstvé potraviny.

Kampaň je podpořena TV a rádio spoty, v onlinu je přichystána soutěž o ceny v hodnotě 250 000 korun. Potrvá od 13. ledna do 29. března. Pod heslem „Aby zdravé zůstalo čerstvé“ Billa nabádá zákazníky k omezení plýtvání jídlem, na čemž se české domácnosti podílí dle průzkumů 40 až 50 procenty. Nádobí Tupperwere v této iniciativě může pomoci, prodlužuje čerstvost ovoce a zeleniny až o tři týdny.

Zákazníci nádobí mohou získat za nasbírané samolepky při nákupech za 250 korun. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt. Doplatky se pohybují v rozmezí od 69,90 korun po 299,90 korun. Produkty nelze koupit za plnou cenu a jsou k dostání do vyprodání zásob.

„Kampaní zároveň chceme znovu upozornit na množství používaných jednorázových plastů, které se po dobu pandemie koronaviru ještě navýšili. Opakovaným používáním nádob značky Tupperware můžeme v této oblasti opět výrazněji pomoci jako jednotlivci,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billa ČR.

Zavřít reklamu

Tiscali a ARBOmedia zastupují Týden.cz a weby Extra Online Media

Starší článek

#HolkyzMarketingu spouští semestrální miniMBA

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.