Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McDonalds
Akce

Videa: Grand Prix Eurobestu rozděleny

Jakub Křešnička16. 12. 202119. 12. 2021

Evropská soutěž kreativity představila vítěze nejvyšších ocenění. Uspěly kampaně s přesahem i účes z devadesátek.

Kreativní soutěž Eurobest představila online vítěze letošního ročníku včetně Grand Prix ocenění. Jako síť roku označila Publicis Worldwide, mediální sítí roku se stala MediaCom. Agenturou roku byla jmenována AMV BBDO, London a nezávislou agenturou roku Serviceplan Germany.

Nejúspěšnější zemí ročníku se stala Francie, jejíž agentury získaly 45 trofejí včetně čtyř Grand prix. Druhé skončilo Německo s 33 oceněními a dvěma cenami Grand Prix.

Česko na soutěži reprezentovala agentura Triad Advertising se společností Ikea a kampaní Za bezpečný domov. Získala umístění na shortlistu v kategoriích Film – Corporate Purpose & Social Responsibility a Glass: The Award For Change. Slovenský Triad se pak umístil na shortlistu kategorie Creative Strategy – Corporate Purpose & Social Responsibility s kampaní Terapia šetrením pro VÚB banku

Kompletní výsledky soutěže Eurobest si můžete projít zde. Níže přinášíme galerii vybraných prací oceněných Grand Prix.

Shutter Ads od agentury Publicis Italy pro Heineken

Grand Prix v kategoriích Outdoor a Media získala kampaň Heinekenu, která zavřeným barům pomohla tím, že jejich rolety využila jako nový prostor reklamu, například místo billboardů. Slogan „dnes se podívejte na tuto reklamu, bar si užijte zítra“ se objevil na dveřích více než 5000 barů v 15 městech světa a zapojeným provozům přinesl 7,5 milionu eur.

The Breakaway od BBDO Belgium pro Decathlon Belgium

Dvě Grand Prix, v kategoriích Brand Experience & Activation a Creative Strategy, získal projekt zaštítěný Decathlonem, jenž pomáhal v rehabilitaci vězňům. Ti založili e-sportovní cyklistický tým, trénovali a přes platformu Zwift závodili s třemi miliony cyklistů po světě. Závodili i proti týmu s ministrem spravedlnosti, který program rozšířil na všechny věznice v Belgii. Kampaň získala též zlato v kategorii Recreation & Leisure.

#wombpainstories od agentury AMV BBDO London pro značku Essity/Bodyform

Grand Prix v kategoriích Glass: The Award for change a Healthcare obdržela kampaň, která pomohla k vytvoření nového slovník pro vyjádření bolesti založeném na emočním naslouchání a metaforách. Má pomoci přehlíženým problémům ženského zdraví, o němž se společnost stydí mluvit. Projekt je součástí veleúspěšné kampaně #wombstories. Ta získala mimo jiné jen na letošních Cannes Lions čtyři Grand Prix a Titanového lva pro průkopnické práce.

The Climate Crisis Font od TBWA\Helsinki pro Helsingin Sanomat

Grand Prix v kategorii Design získal projekt, za nímž stojí noviny Helsingin Sanomat, které se snaží čtenářům pomáhat v lepším pochopení světa. Zabývají se i klimatickou krizí, která představuje dlouhodobý problém, jenž se ale dá těžko výstižně představit. Vzniklo tedy speciální písmo The Climate Crisis Font, jehož podoba se odvíjí od tání ledovců v Severním ledovém oceánu podle dat za období od roku 1979 do předpovědí roku 2050. Na webu kampaně je volně ke stažení.

McDo od NORD DDB Stockholm pro McDonald’s

Grand Prix v kategorii Integrated si odnesl projekt McDo, který jako účes pro lidi s „výjimečným vkusem“ představil populární sestřih z 90. let připomínající logo McDonald’s. Pro podporu kampaně vzniklo kadeřnictví ve Stockholmu, virtuální termíny s kadeřníkem i tutorial na YouTube.

The Bread Exam od McCann Paris pro Spinneys a The Lebanese Breast Cancer Fundation

Grand Prix v kategorii PR získala kampaň pro prevenci rakoviny prsu v Libanonu. Potřebovala prolomit tabu okolo zobrazování a mluvení o ženském těle. Využila pomoci slavné tradiční pekařky Um Ali a gynekologů, společně vytvořili videonávod pro pečení chleba, kde se používala stejná gesta jako při samovyšetření. Videa se tak mohla šířit po sociálních sítích.

A Hard Pill to Swallow od agentury Åkestam Holst Stockholm pro společnost Apotek Hjärtat

Grand Prix v kategorii Creative Effectiveness získala kampaň na novou značku udržitelných medikamentů. V jejich propagaci se vymezila vůči celému farmaceutickému průmyslu, když upozornila na to, jak odpady z jeho výroby poškozují životní prostředí a tím i zdraví lidí. Pro kampaň vyrobila i speciální „léky“ z kontaminované vody, kterou běžně pijí lidí, a v níž se podle analýzy nacházely aktivní látky z léčiv na plísňové infekce, vysoký tlak, bolest, epilepsii, rakovinu i HIV.

StillSpeakingUp DeepTruth od Publicis Latvia pro Propuesta Civica

Grand Prix for Good získala lotyšská pobočka Publicisu za projekt pro mexickou organizaci Propuesta Civica, který s pomocí umělé inteligence oživil zabitého novináře Javiera Valdeze. Kampaň upozorňuje na to, jakému nebezpečí jsou vystaveni novináři investigující korupci a obchod s drogami.

Zavřít reklamu

Jana Trnovská je ředitelkou Wolt Marketu pro Česko a Slovensko

Starší článek

Petice zaměstnanců Českého rozhlasu proti Obzinové se rozrůstá

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Češi nevědí, co je ESG. Změnit to má nový rating

Jen mizivý zlomek Čechů ví, co znamená zkratka ESG. O zkratce slov Environment, Social a Governance, tedy hodnot, které jsou zásadní pro udržitelný rozvoj…
25. 5. 202225. 5. 2022
Marketing

Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono.
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný…
25. 5. 202225. 5. 2022
Sport

Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji

Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi…
25. 5. 202225. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2
Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.