Foto: TikTok

TikTok spouští v USA rozvozy jídel podle receptů ze sítě

23. 12. 2021 07:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Nejrychleji rostoucí sociální síť světa TikTok plánuje v USA zprovoznit rozvážkovou službu TikTok Kitchen, která se bude zabývat rozvozem jídla. 

Na TikToku je spousta videí týkajících se jídla a receptů a i tato oblast přispěla k růstu popularity této sítě. Divácky vděčný profil tam má i známý šéfkuchař Gordon Ramsay, který vtipně komentuje parodie na jídlo v podání některých tvůrců. Nyní TikTok nabídne lidem i hitovky z této sítě  a nejoblíbenější recepty, které na síti kolují. TikTok projektu spolupracuje se společností Virtual Dining Concepts (VDC), která se soustředí právě na rozvoz jídla. Zatím je v plánu 300 provozoven, do konce roku 2022 by se měl jejich počet zvýšit na tisícovku.

„V nabídce budou virální pokrmy – zpočátku půjde o zapečené těstoviny s fetou, kukuřičná žebírka, těstovinové chipsy či smash burger,“ prozradila společnost. Nicméně nabídka nezůstane stejná a bude se obměňovat zhruba po každých třech měsících, a to podle nejnovějších virálních trendů na platformě. Již zmiňované těstoviny s fetou přitom byly v roce 2021 vůbec nejvyhledávanějším receptem na Googlu.

Pro přípravu pokrmů využije TikTok stávající restaurace, včetně řetězců vlastněných spoluzakladatelem VDC Robertem Earlem, jako jsou Buca di Beppo a Bertucci’s. Uživatelé TikToku, kteří stojí za úspěšnými recepty, přitom obdrží část výtěžku, který TikTok prodejem pokrmu vzešlého z jejich virálního receptu získá. Mluvčí TikToku Elena Saavedra také uvedla, že tito tvůrci „budou viditelně uvedeni v průběhu akce“. Tato kampaň podle ní není o tom, že by TikTok vstoupil do restauračního byznysu, ale aby se k lidem dostalo jídlo oblíbené na této síti.

Foto: TikTok

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.