

Štěpán Burda vede digitální oddělení Burda International
Mediální dům Burda International CZ posiluje svůj digitální tým. Pozici Ředitele digitálního oddělení (CDO) obsadí Štěpán Burda, který dříve působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu ve společnosti Economia. Děje se tak v souladu se strategickými plány rozvoje v digitálním segmentu s cílem dosáhnout maximálního využití online potenciálu silných značek portfolia společnosti Burda International CZ.
Burda bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit portfolia BI CZ. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky www.apetitonline.cz, www.marianne.cz a www.elle.cz. V kompetenci Štěpána Burdy budou v organizační struktuře vydavatelství týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.
Štěpán Burda po několika letech v oboru telekomunikací zakotvil v médiích, nejprve jako CTO ve společnosti Centrum Holdings. Od roku 2014 působil ve společnosti mediálního domu Economia na pozici technického ředitele a ředitele produktu, kdy byl zodpovědný za rozvoj produktů vydavatelství a jejich transformace do digitálního prostředí. Štěpán Burda má nejen dlouholeté zkušenosti s budováním produktů na mediálním trhu, ale také velkou zkušenost s řízením technologií.
Podobné zprávy


Nejlepší kampaně poslední dekády


Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost


Galerie: vrchol retailového designu

