Redakci Reflexu bude řídit Václav Friedmann

7. 12. 2021 12:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Do mediálního domu Czech News Center nastoupil Václav Friedmann. Zhostil se nově vzniklé pozice ředitele redakce Reflex. Pomůže šéfredaktorovi Marku Stonišovi s byznysovým růstem titulu.

Václav Friedmann pracoval posledních osm let v Sazce, kde vedl divizi korporátní komunikace. Předtím působil také jako šéf agentury Genius Media, která se toho času specializovala na online marketingové, PR a mediální služby, nebo jako redaktor a vedoucí vydání v České televizi.

„Reflex má na trhu obrovský potenciál a mým úkolem je ho naplno využít pro získání nejen nových uživatelů online, ale i čtenářů tištěného vydání. Chceme mimo jiné oslovit novou, mladou cílovou skupinu, a nabízet uživatelům a čtenářům nové, neotřelé formáty. Rozvoj značky Reflex, posílení její pozice na trhu a oslovení nových komerčních partnerů je mým hlavním cílem (nejen) pro rok 2022,” říká k nástupu Václav Friedmann.

Nově vzniklá pozice souvisí s celkovou strategií Czech News Center, podle které se chce stát technologicky nejvyspělejším a businessově nejrychleji rostoucím mediálním domem v Česku. Hlavním úkolem Friedmanna bude realizace digitální strategie Reflexu, která spočívá hlavně ve využití společného potenciálu a synergie rychle rostoucího webu Reflex.cz a kultovního týdeníku Reflex. Doplní tak šéfredaktora Marka Stoniše, který bude mít i nadále pod taktovkou obsahovou část Reflexu, jeho obecné strategické směřování a profilaci titulu. „Na spolupráci s Václavem Friedmannem se velmi těším, je to člověk s DNA Reflexu, věřím, že dostane náš titul na ještě vyšší oběžnou dráhu českého mediálního trhu“ doplňuje k novince Stoniš.   

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.