Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Knowlimits dokončila převzetí Fragile media

Redakce MAM20. 12. 202120. 12. 2021

Komunikační skupina Knowlimits získala zbývající 50procentní podíl ve Fragile media.

„Urychlení procesu akvizice potvrzuje nejen silnou pozici Knowlimits na českém trhu komunikačních agentur, ale zároveň také pozitivní přínos vzájemné spolupráce, která byla nastartována v roce 2019. Jsem rád, že strategické propojení velmi brzy začalo přinášet výhody a synergie, které posilovaly konkurenceschopnost obou agentur a ze kterých měli v konečném důsledku prospěch zejména naši klienti,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits Group.

Pro Fragile media je rok 2021 dalším významným milníkem v řadě. „Překonáváme hranici 250 miliónů korun obratu, což představuje meziroční nárůst zhruba o 100 miliónů,“ zmiňuje Daniel Kafka, zakladatel Fragile media, a dodává: „Stojí za tím jednak strategické partnerství, ale současně také společná akviziční činnost s důrazem na mediální nákup.“ V čele Fragile media zůstává Radim Pelánek (CEO) i její zakladatel Daniel Kafka (business strategist).

Skupina Knowlimits získala dvakrát po sobě nejvyšší ocenění v Quali-pack Reportu, který vydává pařížský nezávislý institut RECMA. „Pečlivě sledujeme aktuální trendy a potřeby klientů, ať již našich nebo potenciálních. I to je důvod, proč jsme chtěli urychlit akvizici digitální agentury Fragile media,“ přibližuje důraz na kvalitu služeb Vidím. „Jsem rád, že se nám podařilo dovést akvizici do úspěšného konce. Fragile media je dynamická a velmi ambiciózní agentura s vynikající firemní kulturou, kterou pozitivně reflektují jak klienti, tak i zaměstnanci,“ doplňuje.

Zavřít reklamu

Aplikace bude už na jaře

Starší článek

Grizly.cz si vybral Darwin & the Machines

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.