Knowlimits dokončila převzetí Fragile media

20. 12. 2021 11:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Komunikační skupina Knowlimits získala zbývající 50procentní podíl ve Fragile media.

„Urychlení procesu akvizice potvrzuje nejen silnou pozici Knowlimits na českém trhu komunikačních agentur, ale zároveň také pozitivní přínos vzájemné spolupráce, která byla nastartována v roce 2019. Jsem rád, že strategické propojení velmi brzy začalo přinášet výhody a synergie, které posilovaly konkurenceschopnost obou agentur a ze kterých měli v konečném důsledku prospěch zejména naši klienti,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits Group.

Pro Fragile media je rok 2021 dalším významným milníkem v řadě. „Překonáváme hranici 250 miliónů korun obratu, což představuje meziroční nárůst zhruba o 100 miliónů,“ zmiňuje Daniel Kafka, zakladatel Fragile media, a dodává: „Stojí za tím jednak strategické partnerství, ale současně také společná akviziční činnost s důrazem na mediální nákup.“ V čele Fragile media zůstává Radim Pelánek (CEO) i její zakladatel Daniel Kafka (business strategist).

Skupina Knowlimits získala dvakrát po sobě nejvyšší ocenění v Quali-pack Reportu, který vydává pařížský nezávislý institut RECMA. „Pečlivě sledujeme aktuální trendy a potřeby klientů, ať již našich nebo potenciálních. I to je důvod, proč jsme chtěli urychlit akvizici digitální agentury Fragile media,“ přibližuje důraz na kvalitu služeb Vidím. „Jsem rád, že se nám podařilo dovést akvizici do úspěšného konce. Fragile media je dynamická a velmi ambiciózní agentura s vynikající firemní kulturou, kterou pozitivně reflektují jak klienti, tak i zaměstnanci,“ doplňuje.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.