Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Klarna
Kampaně

Hravé muraly od Klarny uspěly spojením umění, OOH a mobilu

Pavel Hejkrlík20. 12. 202120. 12. 2021

Na posledních The Drum Awards za OOH kampaně v roce 2021 uspěla společnost Klarna se svými hravými muraly na nichž spolupracovala se španělským umělcem Ignasi Monrealem. Díky online prvkům se do hry na vyvrácení mýtů o společnosti zapojily i tisíce účastníků. 

Ignasi Monreal už v minulosti na podobných uměleckých dílech spolupracoval se značkami Gucci, Vogue či Netflix. Klarna patří mezi pionýry služby BNPL (buy now pay later) má 14 milionů uživatelů a více než 13 obchodníků. „Jako každá značka však i my čelíme výzvám. Největší a nejvíce alarmující bylo, že jsme vnímali určité předsudky o našich produktech, které vedly k mylným představám o naší značce. Prostřednictvím této kampaně jsme odvážným způsobem navždy vše vyjasnili a zákazníci mohli poznat pravdu,“ uvedl marketingový manažer Klarny Chris Norell. 

Klarna ovšem potřebovala mediální řešení, které by narušovalo, vzdělávalo, ale hlavně na hlubší úrovni propojovalo cílové publikum. Negativní mylné představy o značce a službách byly ve Velké Británii rozšířené. Společmost proto identifikovala sedm mýtů, které měly největší pozornost. Mezi ně patřilo například „Klarna je podvod“, „Klarna se zaměřuje na nevinné mileniály“ až po neobvyklejší „Klarna je dámský hygienický výrobek!“. Pro vyvrácení mylných představ proto zvolila interaktivní hru, v níž hráči postupně přicházejí na pravdu.

Ignasi pro Klarnu stvořil mytický svět v rámci několika muralů umístěných ve čtyřech největších městech Anglie, v Londýně, Manchesteru, Birminghamu a Liverpoolu, což zajistilo vysoký dosah cílového publika. OOH muraly byly použity jako brány do mýtického světa, která zvala lidi, aby se zúčastnili výzvy pomocí QR kódů, který lidi přenesl na stránky hry a do online galerie. 

Zavřít reklamu

Magazín PročNe zabodoval v evropské novinářské soutěži

Starší článek

Knowlimits dokončila převzetí Fragile media

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.