Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Klarna
Kampaně

Hravé muraly od Klarny uspěly spojením umění, OOH a mobilu

Pavel Hejkrlík20. 12. 202120. 12. 2021

Na posledních The Drum Awards za OOH kampaně v roce 2021 uspěla společnost Klarna se svými hravými muraly na nichž spolupracovala se španělským umělcem Ignasi Monrealem. Díky online prvkům se do hry na vyvrácení mýtů o společnosti zapojily i tisíce účastníků. 

Ignasi Monreal už v minulosti na podobných uměleckých dílech spolupracoval se značkami Gucci, Vogue či Netflix. Klarna patří mezi pionýry služby BNPL (buy now pay later) má 14 milionů uživatelů a více než 13 obchodníků. „Jako každá značka však i my čelíme výzvám. Největší a nejvíce alarmující bylo, že jsme vnímali určité předsudky o našich produktech, které vedly k mylným představám o naší značce. Prostřednictvím této kampaně jsme odvážným způsobem navždy vše vyjasnili a zákazníci mohli poznat pravdu,“ uvedl marketingový manažer Klarny Chris Norell. 

Klarna ovšem potřebovala mediální řešení, které by narušovalo, vzdělávalo, ale hlavně na hlubší úrovni propojovalo cílové publikum. Negativní mylné představy o značce a službách byly ve Velké Británii rozšířené. Společmost proto identifikovala sedm mýtů, které měly největší pozornost. Mezi ně patřilo například „Klarna je podvod“, „Klarna se zaměřuje na nevinné mileniály“ až po neobvyklejší „Klarna je dámský hygienický výrobek!“. Pro vyvrácení mylných představ proto zvolila interaktivní hru, v níž hráči postupně přicházejí na pravdu.

Ignasi pro Klarnu stvořil mytický svět v rámci několika muralů umístěných ve čtyřech největších městech Anglie, v Londýně, Manchesteru, Birminghamu a Liverpoolu, což zajistilo vysoký dosah cílového publika. OOH muraly byly použity jako brány do mýtického světa, která zvala lidi, aby se zúčastnili výzvy pomocí QR kódů, který lidi přenesl na stránky hry a do online galerie. 

Zavřít reklamu

Magazín PročNe zabodoval v evropské novinářské soutěži

Starší článek

Knowlimits dokončila převzetí Fragile media

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.