Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Grizly.cz
Retail

E-shop Grizly expandoval za hranice a v Albertu prodává bezobalově

Irena Buřívalová13. 12. 202115. 12. 2021

E-shop Grizly.cz, který nabízí ořechy a sušené ovoce, stejně jako vitamíny a doplňky stravy atakuje půlmiliardový obrat a chce dál růst. Pomoci má nejen expanze do Polska. Daří se mu i na Slovensku. V Česku nedávno spustil bezobalový prodej v rámci řetězce Albert.

V loňském roce měla firma obrat přes 300 milionů korun a letos je cílem 450 milionů korun. Jen za listopad utržili v Grizly.cz 55 milionů korun, což představuje meziroční nárůst ve výši 57 procent. Aktuálně se nejvíce daří prodeji ořechů. Za letošek už e-shop prodal 150 tun kešu, což je zhruba o polovinu více, než loni. Obchod také výrazně roste na Slovensku, letos meziročně o 100 procent.

„Tempo růstu jsme museli korigovat s ohledem na naše výrobní a logistické možnosti. Ale pro příští rok máme velké plány. Přebrali jsme zcela nové haly, díky kterým ztrojnásobíme naše prostory pro výrobu i skladování. Expandujeme do Polska a v Česku a na Slovensku plánujeme 360° komunikační kampaň,“ říká Petr Miklík, který na jaře nastoupil na pozici CMO Grizly, kam přešel z letákové společnosti Kupi.cz.

PSALI JSME
Petr Miklík bude šéfovat marketingu e-shopu Grizly.cz

Aktuálně má v plánu „upgradovat“ komunikační koncept, s čímž by mu měla pomoci nově vybraná agentura. „Češi mají o zdravou stravu zájem, zároveň se vyrojila větší konkurence, takže jsme se rozhodli dále posilovat náš brand a více investovat například do facebookové reklamy, kde jsme začali  spolupracovat s Petrem Handlířem. Jen v listopadu jsme do ní dali přes milion korun,“ říká Miklík s tím, že pozoruje zájem i o různé potraviny pro celiaky, bezlaktózové potraviny nebo náhradní sladidla jako Xylitol.

Grizly aktuálně testuje i bezobalový retail s rámci shop in shop projektu v prodejně Albert na pražském Chodově, kde je dodavatelem ořechů. Doposud byla značka zastoupena jen v prodejnách se zdravou výživou. E-shopu se podle Miklíka podařilo chytit vlnu zájmu o zdravé stravování, lidé Grizly objevili už před covidem, protože některé speciální potraviny v prodejnách nenacházeli. Pandemie pak prodeje ještě podpořila kvůli e-commerce boomu. Výhledově by chtěla značka i vlastní prodejny, nyní se chystá také více zaměřit na bezobalové řešení a vratné obaly, podobně jako je nedávno zavedla Tierra Verde na Rohlíku.

Zavřít reklamu

Top projekty Epica Awards: Elektronický kondom, účet pro lidi bez domova nebo výroba elektřiny z vody

Starší článek

To nejdůležitější na jednom místě: za týden vychází Ročenka MAM

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.