Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Antibiotika přestávají fungovat, varuje Státní zdravotní ústav v kampani

Redakce MAM9. 12. 20219. 12. 2021

V druhé polovině listopadu zahájila kampaň „Prevence antibiotické rezistence“. Jejím cílem je zvýšit v české populaci osvětu o stále vážnějším problému odolnosti mikrobiálních infekcí proti antibiotické léčbě. Snahou je přitom sdělit veřejnosti, že nadužívání a nesprávné užívání antibiotik může vést až k situaci, kdy na infekční nemoci nebudou antibiotika zabírat.

V Evropě zemře každý rok zhruba 33 000 lidí v důsledku antibiotické rezistence. Některé studie odhadují, že pokud bude tento trend pokračovat stejným tempem, stoupne číslo v roce 2050 až na 10 milionů, což by bylo více než rakovina. Reakcí na tato alarmující data je také nový projekt „Prevence antibiotické rezistence“, který bude probíhat do jara 2023. Zadavatelem je Státní zdravotní ústav. Kampaň realizují společně agentury Remmark a McCann Prague. Autorem kreativního konceptu je agentura McCann Prague, která připravila televizní a rádiový spot, tištěnou inzerci a komunikaci v elektronických médiích.

Kampaň využívá širokého spektra komunikačních nástrojů, s inzercí se setkáme v televizi, v printech i v online prostředí. Kreativní zpracování pracuje s odlehčeným konceptem, který má za úkol veřejnost vtipně zaujmout a až pak poukázat na vážný rozsah problému. „Lehká forma umožňuje udržet pozornost dost dlouho na to, abychom doručili celé sdělení o správném chování. Nebezpeční nesprávného použití antibiotik nejprve dokládáme na riziku pro samotného uživatele a až ve druhé řadě pro celou společnost. Pracujeme s odlehčenými, srozumitelnými ilustracemi, což podtrhuje pozitivní vyznění. Kampaň navíc díky nim vybočí z řady farmaceutických reklam, kterými je mediální prostor na přelomu podzimu a zimy přesycen,“ říká David Palivec z agentury Remmark.

Kampaň je doplněna PR působením i aktivitou na sociálních médiích. Důležitou součástí je úvodní popěvek, který doprovází reklamní spot, ale funguje také samostatně v rádiích. Jeho cílem je odlehčenou formou a chytlavým nápěvem informovat širokou veřejnost o problematice antibiotické rezistence. Píseň složil Jan Pokorný a nahrál Jiří Burian.

Součástí kampaně je také společný průzkum agentur Remmark a Engage Hill, který zkoumá postoje a chování české veřejnosti vzhledem k užívání antibiotik a dopady, které na ně má probíhající kampaň. Výzkum probíhá na vzorku 2000 respondentů populace České republiky 16 – 65 let. Už nyní například prozrazuje, že o pojmu „antibiotická rezistence“ u nás neslyšela ani polovina dotazovaných (pouhých 43,5 %). V cílové skupině vysokoškoláků se s pojmem antibiotická rezistence setkali 2 ze 3 (64,6 %), což je jasným důkazem, jak je osvěta důležitá.


Zavřít reklamu

Maroš Gonda je stratégem agentury Taste

Starší článek

Hello bank! se stala partnerem Nakup na Dobro

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.