Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Moris design
Retail

600 metrů čtverečních kreativně a zcela na klíč

AdvertorialAdam Klofáč, Moris Design8. 12. 20218. 12. 2021

Úspěšný stavební projekt pro největší českou síť saunových světů Saunia od Moris design.

Úspěšný stavební projekt, který jsme dokončili pro největší síť saunových světů Saunia, je otevřen v obchodním centru Central Kladno.

Na ploše 600 metrů čtverečních naleznete pět různých druhů moderních saun (finskou, solnou, tropickou, parní lázeň či saunu s parním nárazem), čtyři druhy ochlazení (ochlazovací bazének, ledovou studnu, ochlazovací vědra, sprchy s vodním mlžením) a dále relaxační zónu, která koncept ještě rozšiřuje. Máte také možnost využít bohatou nabídku občerstvení, která vám zpříjemňuje celý pobyt a vy tak můžete nerušeně relaxovat, jak dlouho si přejete. Propojení relaxace a zážitku je zde skvěle využito.

Unikátní technologické provedení
Vše je promyšleno do nejmenšího detailu. Materiály jako kámen, dřevo a mnoho jiných, které jsou zde použity, vám najednou dávají ještě větší smysl a velmi dobře zapadají na určené místo. Tento pocit navozuje unikátní technologické provedení a střídání materiálu, které byste zde nečekali. Kdo za tím vším stojí? Moris design, lídr na trhu v oblasti in -store designu, který se stal generálním dodavatelem celé stavby a nábytku.

Důraz na zpracování detailů
Elegantní dřevěný nápis Saunia, který vás vítá hned v úvodu, ujišťuje, že vstupujete do výjimečně zdravého prostoru, který překvapí nevšedním materiálovým provedením a zpracováním, a to od dřevěného obložení stěn až po informační grafiku.

Už na první pohled je zřejmé, že na začátku celého stavebního projektu bylo velké plánování a mnoho schůzek tak, abychom projekt dokončili v požadované kvalitě a hlavně včas. Naše cesta byla náročná, výstavba trvala pět měsíců, ale výsledek je skvělý! Díky souhře Moris design a Saunie dnes plody naší společné práci využívá sedmdesátitisícové Kladno.

24 let zkušeností je znát
Náš tým tak mohl nabídnout bohaté zkušenosti s různými projekty. Na tak rozsáhlé přípravě a realizaci se podílel celý tým od Moris design až po naši stavební divizi Moris construction. Můžeme říci, že se na stavbě pracovalo neustále, neboť jednotlivé prvky se vyráběly v našem malešickém závodě, a díky tomu jsme mohli velmi rychle reagovat na změny a požadavky klienta již při výrobě. Saunový svět jsme tak mohli vybudovat od kompletní stavební úpravy až po výrobu interiéru. I zde se ukázalo, že opravdu na každém detailu záleží, neboť jsme si se zástupci Saunie s veškerými prvky detailně vyhráli nejen výrobně a technologicky, ale jako vždy i stavebně. Díky tomu se celý saunový svět stává opravdu výjimečným prostorem pro relax.

Náročné projekty jsou stvořeny pro nás
Máme za sebou přes tisíc úspěšných realizací pro významné společnosti jako je například O2 Czech Republic, Super zoo, Teta drogerie a mnohé další.

Filozofii naší stavební divize Moris construction dokonale vystihuje slogan „Máme rádi čistou práci“, kterou se ve všech ohledech snažíme poskytovat všem našim zákazníkům, a to nejen v Česku a na Slovensku, ale dnes už i po celé Evropě.
A na závěr musíme ještě dodat, že projekt kladenské Saunie si vysloužil ocenění také u odborné veřejnosti. V listopadu zvítězil v soutěži POPAI Awards v kategorii Služby a získal i speciální ocenění v kategorii Vynikající realizace.

Zavřít reklamu

Čechy letos zajímalo sčítání lidu, bitcoin, očkování i seriály

Starší článek

Lidé v Česku v průměru využívají dvanáct věrnostních programů

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Češi nevědí, co je ESG. Změnit to má nový rating

Jen mizivý zlomek Čechů ví, co znamená zkratka ESG. O zkratce slov Environment, Social a Governance, tedy hodnot, které jsou zásadní pro udržitelný rozvoj…
25. 5. 202225. 5. 2022
Marketing

Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono.
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný…
25. 5. 202225. 5. 2022
Sport

Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji

Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi…
25. 5. 202225. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2
Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.