Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Značka Astratex vydává tištěný magazín

Redakce MAM5. 11. 20215. 11. 2021

První číslo titulu prodejce spodního prádla Astratex vychází v těchto dnech v nákladu 150 000 výtisků a čtenářky v něm najdou především předvánoční inspiraci na dárky pro celou rodinu. Další číslo by mělo vyjít na jaře.

Magazín najdou zákaznice v balíčcích s objednaným zbožím od Astratexu a členky věrnostního programu pak také ve svých schránkách. Získají jej i cestující Leo Expresu nebo si o něj zájemci mohou napsat či si jej vyzvednout v  „brafitting centru“ v Praze. Jeho formát je zvolený tak, aby se vešel do každé větší kabelky.

„Protože se zákazníky s výjimkou Astratex Poradny komunikujeme téměř výhradně online, rozhodli jsme se vyzkoušet i tento offline kanál, aby lidé mohli něco fyzicky držet v ruce a přečíst si to třeba i ve chvíli, kdy nejsou na internetu. A udělat si radost se slevou, která je jeho součástí,“ říká brand manažerka Astratex Iva Janoušková. V plánu je vydávat magazín dvakrát ročně.

PSALI JSME
Astratex si na kreativu vybral Jinej Gang

Obsah magazínu kombinuje lifestyle s produktovou linkou. Tomu odpovídají i jednotlivé články, mezi kterými nechybí rozhovor s Ivou Kubelkovou, která se stala také tváří prvního vydání, tipy, jak si vybrat správnou podprsenku, nebo nahlédnutí do procesu vzniku produktů pod značkou Astratex. Velký důraz interní redakční tým kladl také na vizuální stránku a využití fotek, které až na výjimky pochází z dílny Astratexu.

Magazín bude využívat fotografie z nově vytvořeného ateliéru, který Astratex vybudoval letos v srpnu. Ateliér, jehož core tým tvoří 11 lidí, bude primárně fungovat pro jednotnou vizualizaci produktů nabízených v e-shopu. Ročně by měl nafotit přes 7000 produktů, ale v sezónních měsících by měl zvládat i 1000 produktů měsíčně. Cílem je zkrátit dobu uvádění produktů on-line na dva týdny ze stávajících někdy až šesti týdnů od naskladnění.

Zavřít reklamu

Praha sezvala experty k vytvoření inovační značky

Starší článek

Triad má dvě nominace na nejefektivnější kampaně světa

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.