Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MallPay
Kampaně

„Vybírejte srdcem, plaťte hlavou,” vyzývá v nové kampani Mallpay

Pavel Hejkrlík4. 11. 20214. 11. 2021

Srdce by chtělo impulsivně nakupovat, ale mozek ho od toho často zrazuje. Přesně tento rozpor rozpracovává fintech Mallpay ve svém novém komunikačním konceptu. Největší kampaní letošního roku, která bude propagovat Mallpay karty i službu, nové zákazníky budou provázet maskoti značky Mozek a Srdce.

Za novým konceptem kampaně „Vybírejte srdcem, plaťte hlavou” stojí dvojice Lubor Tůma a Jakub Mach z agentury LuckyU, kterou kreativně vede Jan Holeček. Výtvarnou podobu hlavních hrdinů – bezstarostného Srdce a racionálního Mozku pak ztvárnila ilustrátorka Beata Mitrenga. O produkci animovaných spotů se s týmem postaral Radovan Surý z CVCenter.cz. Ze strany Mallpay pak spolupráci zaštítil marketingový tým pod vedením Adama Bílka.

Největší kampaň letošního roku bude propagovat především samotný koncept Mallpay – tedy jednoduché nakupování s možností platit pouze za zboží, které si zákazník ponechá. Zároveň představí nedávno uvedenou Mallpay kartu, která ke každému nákupu zdarma zajistí prodlouženou záruku a pojištění proti krádeži či rozbití.

Těžiště kampaně se bude nacházet v online a zákazníci se s ní budou setkávat ve formě videí a brandových formátů, v menší míře pak také v printech a outdooru. Spoty budou využity v rámci reklamy na YouTube a setkávat se s nimi budou také zákazníci na výdejnách MALLu nebo u dalších partnerů Mallpay.

„Rozpor mezi chutí utrácet a nakupovat a racionálním hlasem, který nás zrazuje od vložení dalších věcí do košíku, má v hlavě asi každý z nás. A vzhledem k tomu, že Mallpay přináší odpověď jak pro impulzivní srdce, tak zdrženlivý rozum, vybrali jsme si právě tyto dva maskoty do komunikačního konceptu pro následující období,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO Mallpay.

Jedním z prvních úkolů, kterého se Mozek a Srdce zhostí, je promo odkladu platby za dárky až po Vánocích. Všichni stávající nebo noví uživatelé s ověřeným účtem plus dostanou automatický odklad plateb až do ledna 2022. Noví klienti Mallpay zároveň dostanou bonusový kredit ve výši 1000 korun na nákup v e-shopu MALL.cz.

„Tradičně pro klienty připravujeme prodlouženou splatnost v době Vánoc. A protože závěr letošního roku může být pro celou řadu domácností perný, věříme, že trochu času navíc zaplacení dárků opravdu ocení,“ zakončuje Adam Kolesa. „A kdo by potřeboval ještě nějaké týdny navíc, ten může posunout alespoň část vyúčtování až na únor.“

Zavřít reklamu

VIDEO: Každoročně nejočekávanější kampaň je tady

Starší článek

Polské Allegro koupilo za 23 miliard korun Mall Group i kurýra WeDo

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.