Vuch má první televizní spot a plánuje expanzi

30. 11. 2021 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Chrudimská značka Vuch známá svými puntíkatými doplňky má poprvé TV reklamu v Česku a na Slovensku. V příštím roce plánuje další expanzi za hranice.

„Hlas nejen spotu, ale celému Vuch na následující období propůjčila Bára Krčmová, známá moderátorka z Evropy 2, TV Óčka neboz oceňovaného podcastu Opravdové zločiny,“ říká spoluzakladatel společnosti Martin Kůs.

„Vizuální stránku spotu, na který budou navazovat i onlinové výstupy si vzali na starost šikovní kluci z Merge Hubu. Děkujeme pražskému studiu Beep za jejich profesionalitu a díky všem, kteří přidali mozkové buňky k dílu,“ napsal na síť LinkedIn. Jedná se prý o 10 vteřin plných emocí a barev.

Spot nyní běží v TV Joj, v první polovině listopadu byl k vidění v hlavním vysílacím čase na Primě.

„Televizní reklama je stále otázkou prestiže pro každou značka a i přesto, že šlo o sponzoringový spot, jsme se rozhodli udělat ho na úrovni klasické spotové reklamy. Věříme, že konečný vizuál splňuje ty nejpřísnější kritéria co do zpracování, tak i obsahové části. A velkou roli sehrálo i to, že jsme spotem chtěli oslovit co nejširší publikum a to hlavně publikum, které nás z online prostředí nemusí znát,“ poukazuje Josef Jankovský, marketingový a PR manažer značky na to, že Vuch je úspěšný především v onlinu, druhou kamennou prodejnu otevřel teprve nedáno, a rovnou v centru Prahy.

PSALI JSME
Značka puntíkatých peněženek Vuch má prodejnu v pražském centru a plánuje TV kampaň

Společnost formou jazykových mutací webu působí vedle Slovenska ještě v Maďarsku a Polsku. „Pro příští rok je variant expanze hodně, ale budeme vybírat jednu, maximálně dvě země. Děláme analýzu Řecka, Ukrajiny, Bulharska, Portugalska, Litvy, Lotyšska, Španělska a Rumunska,“ říká Jankovský. Podle něj zatím prodejny v zahraniční nejsou v plánu, i když v Česku a Slovensku se ještě nějaké mohou objevit.

 

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.