Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Kampaně

Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu

Redakce MAM8. 11. 20218. 11. 2021

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě.

Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz. Tradice vinné révy u nás stále žije díky vinařským rodům, v nichž se toto řemeslo předává z generace na generaci. Kumšt Moštu je cesta za připomenutím tohoto dědictví a jeho významu.

„Značka Vinea chce aktivně podpořit lokální dodavatele a producenty. Vinohradnictví a pěstování hroznů má v našich zemích obrovskou tradici, na kterou můžeme být právoplatně hrdí. Česká, moravská a slovenská vína získávají ocenění doma i v zahraničí. Podobně hrdí můžeme být i na výrobky z hroznového moštu, které přinášíme na váš stůl jako limitovanou edici Vinea Kumšt moštu už tento podzim,“ komentuje Ľubica Mieresová, manažerka značky Vinea.

Značka Vinea a šest prestižních vinařů společně ukazují, že bychom na tuzemský hroznový mošt neměli v záplavě další nabídky zapomínat. „Hroznový mošt má spoustu benefitů. Nejen, že výroba nezatěžuje přírodu, tedy pokud vznikl v rámci ekologického hospodářství, ale má také spoustu přírodních cukrů, minerálů, vitamínů a vůbec prospěšných látek,“ komentuje vinař Petr Marcinčák z Mikulova, který na netradiční kampani spolupracuje. Z jeho hroznů se vyráběla jedna z příchutí Vinea Kumšt Moštu – Ryzlink Rýnský s levandulí.

Projekt doprovázela spolupráce s influencerkami z Česka a ze Slovenska

Do kampaně se na svých sociálních sítích zapojily také slovenská herečka a influencerka Mária Bartalos a za Česko herečka a influencerka Sabina Rojková. Provedly fanoušky procesem výroby hroznového moštu a představili vinařské řemeslo i jednotlivé vinice, z nichž sada Kumšt moštu pochází. „Chceme lidem přiblížit, co obnáší vinařské řemeslo a představit pestrost chutí lokálního produktu, hroznového moštu,“ vysvětluje Ľubica Mieresová.

Limitovaná edice degustační sady Vinea Kumšt moštu je přírodní nápoj s obsahem 30 procent hroznového moštu, zcela bez přidaného cukru. Tři odrůdy hroznového moštu jsou spojené s extraktem z bylinek, další tři s ovocnou šťávou. Sada obsahuje bílé i červené odrůdy a jedno rosé a vedle pěti variant perlivých nápojů najdete i jednu neperlivou variantu.

Zavřít reklamu

Pilulka s Form Factory nabádají ke zdravějšímu životnímu stylu

Starší článek

Libeřské lahůdky slaví 30 let, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.