Foto: Fielmann

Společnost Fielmann otevřela letos již třetí optiku v Praze

19. 11. 2021 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Společnost Fielmann expandovala do České republiky teprve v polovině letošního roku. Koncem června otevřela první dvě pobočky v Praze na Chodově a Černém mostě. Nově dostal i západní okraj Prahy svou optiku v Metropoli Zličín.

Metropole Zličín otevřela po obchodních domech Westfield Chodov a Centrum Černý most třetí pobočku optik Fielmann v Praze. Sortiment je nyní dostupný všem obyvatelům hlavního města. Plány na příští rok počítají s otevřením prodejny v centru města, v ulici Na Příkopě.

„Usilujeme o to, aby se Fielmann stal pro české zákazníky volbou číslo jedna v oblasti maloobchodu s módními brýlemi,“ říká Christoph Schlesiger, country manager společnosti Fielmann pro Českou republiku. „Zároveň chceme, aby naše obchody byly místem, kde se zákazníci mohou spolehnout na odborné poradenství našich specialistů.”

Nová prodejna se rozlohou 100 metrů čtverečních i moderním stylem podobá dvěma dříve otevřeným pobočkám. Zákazníkům nabízí dioptrické a sluneční brýle kolekce Fielmann i velkých světových značek jako je Ray-Ban, Gucci nebo Tommy Hilfiger. Před návštěvou se mohou klienti optiky online zaregistrovat na schůzku s expertem. Nabídka slibuje bezplatné měření zraku a poradenství, servis nebo vyzvednutí hotových brýlí.

Fielmann je rodinný podnik, který spojuje designéry, výrobce, prodejce nejdůležitějších značek a specialisty na optiku. V Německu zprostředkovává prodej více než poloviny všech brýlí. Síť Fielmann celkově čítá 880 poboček v 13 zemích Evropy a zaměstnává přes 20 000 lidí. Do České republiky expandoval v polovině roku 2021.

Čtěte také
Cushman & Wakefield: Primark uspěje a pomůže obchodníkům v celé lokalitě

Foto: Fielmann

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.