Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlik.cz
Retail

Rohlik plánuje příští rok expanzi do Itálie, Rumunska a Španělska

Pavel Hejkrlík18. 11. 202118. 11. 2021

Rohlik Group spustí v první polovině roku 2022 v Itálii a Rumunsku své služby doručování online nákupů pod novou značkou Sezamo. Od jara tak ke službám Rohlik Group získá přístup téměř 2,5 milionu nových domácností z Milána a Bukurešti. 

Itálie bude po Německu druhým největším trhem, na kterém budou online supermarkety Rohlik Group působit. Sezamo odstartuje ve 2. polovině roku 2022 také ve Španělsku. „Před několika týdny jsem podepsal smlouvu s naším prvním distribučním centrem ve Španělsku. Brzy tak začneme působit v Madridu a v budoucnu nás čekají další země. Tohle vše přichází na základě impozantního růstu ve všech stávajících zemích,” uvedl zakladatel Rohliku Tomáš Čupr. 

Provoz v nových zemích se spouští poté, co analýzy trhu ukázaly nárůst poptávky po nákupu potravin online. Evropský online prodejce potravin Rohlik doručil svou první objednávku před sedmi lety v Praze a nyní je dostupná už ve čtyřech zemích. Každý den doručuje zákazníkům stovky tisíc produktů a brzy se počet zemí rozšíří na sedm. 

„Poté, co jsme zahájili činnost skupiny Rohlik ve čtyřech zemích pod čtyřmi různými značkami, vstoupíme na nové trhy pod jedinou značkou Sezamo,“ prozrazuje marketingový ředitel Rohlik Group Jakub Petřina a vysvětluje: „Všechny tyto země vycházejí z latinského jazyka a my jsme chtěli pokračovat ve využívání názvu jídla ve značce. Sezamové semínko je oblíbené ve všech kulturách. Sezamo vychází z italského ‚sesamo‘, rumunského ‚sezam‘ a španělského ‚sésamo‘. Rohlík, Kifli, Gurkerl a Knuspr samozřejmě zůstávají jako značky pro Česko, Maďarsko, Rakousko a Německo.”

Rohlik Group rovněž oznamuje, že do čela společnosti Sezamo v Itálii přichází Andrea Colombo. Bude klíčovou osobou pro růst společnosti a hlavním tvůrcem firemní kultury se zaměřením na kvalitní potraviny, úžasný zákaznický servis a rychlé inovace. Má 30 let zkušeností v potravinářském i nepotravinářském maloobchodním a výrobním sektoru, a to na domácím i mezinárodním trhu. Před příchodem do společnosti Sezamo strávil posledních pět let mimo jiné zakládáním a budováním nového úspěšného formátu „superstore COOP Lombardia“ jako jeho generální manažer. 

Kromě expanze v rámci evropského trhu v roce 2022 společnost očekává rozšíření své působnosti v rámci zemí, ve kterých v současnosti působí: Knuspr.de se do dvou let rozroste do Frankfurtu, Hamburku, Kolína nad Rýnem, Essenu, Hannoveru, Stuttgartu, Lipska a dalších měst. Rohlik.cz zrychlí doručení nákupu do 60 minut od objednání. K tomu pomůže čtvrtý, plně automatizovaný sklad, který bude otevřen v Chrášťanech u Prahy.

Zavřít reklamu

Alzáka nemůžeme zbavit typického hlasu

Starší článek

Reklamní investice byly v říjnu vyšší. Mírně si pohoršila jen TV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Retail

Češi provětrají slovenské i polské šatníky

Litevská platforma Vinted pro nákup, prodej a výměnu oblečení mezi jednotlivci Čechům nově nabízí obchody na třech trzích. Vedle českého se jedná o…
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.