Foto: freepik.com

Radioprojekt: Radiožurnál stále nejposlouchanější

3. 11. 2021 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktuální výsledky hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 2. a 3. čtvrtletí 2021 ukázaly, že Radiožurnál si nadále s náskokem udržuje pozici nejposlouchanějšího rádia v denním i týdenním poslechu, rekordního výsledku dosáhla stanice Český rozhlas Plus. Radioprojekt zaznamenal také zvýšení poslechovosti komerčních stanic.

Celkem poslouchá Český rozhlas denně 1 633 tisíc a týdně 2 772 tisíc posluchačů. „Poslechovost stanic Českého rozhlasu je stabilní a dlouhodobě se drží na vysokých číslech. Jsem velmi rád, že se na tomto pozitivním trendu podílí celé portfolio našich stanic. I nadále se budeme snažit vytvářet co nejkvalitnější obsah a hledat pro něj nové cesty k dalším posluchačům,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

Návrat k normálu

Týdenní i denní poslech rádií (reach) se ve srovnání s posledním měřením mírně zvýšil. Na týdenní bázi poslouchá rozhlasové stanice 83,2 procenta lidí ve věku 12-84 let, tedy bezmála 7,6 milionů lidí. Denně se jedná o 54,2 procenta populace, skoro pět milionů lidí.

Oproti prvnímu pololetí se zvýšila poslechovost Rádia Impuls a Rádia Blaník (druhá a třetí pozice). Roste také poslechovost Frekvence 1.

Foto: freepik.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.