Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Prodejen v obchodních centrech spíše přibývá. Covid mění jejich skladbu

Irena Buřívalová22. 11. 202122. 11. 2021

V září a říjnu podle Shopingy, společnosti, která průběžně analyzuje odchody a příchody značek do nákupních center nejen v Česku, ale také na Slovensku a v regionu DACH, otevřelo celkem 177 prodejen a zároveň 128 zavřelo.

Ještě během července a srpna byla celková bilance otevřených a zavřených obchodů v nákupních centrech víceméně vyrovnaná. Zavřelo 108 prodejen, 93 naopak otevřelo.

Aktuálně společnost v Česku monitoruje celkem 290 nákupních center v rámci Shopingy Mall Analyser. „Plyne nám z toho, že covid nezpůsobil vůbec nic, což mě samotného překvapuje. A sledujeme to i ve světě. Velké značky mají krásné nové obchody. Například Adidas otevřel outdoorovou prodejnu v centru Mnichova, vznikají úžasné interiéry, do kterých máte chuť jít,“ říká Jan Hübner, CEO Shopingy.

PSALI JSME
V létě zavřelo v nákupních centrech přes sto prodejen. Mnoho jich i přibylo

Jako další příklad uvedl „flagship“ prodejnu M&M‘s v Berlíně nebo třípatrovou prodejnu pro fanoušky Bayern Mnichov. „Myslel jsem, že přijde utlumení, ale rozjelo se to hrozně. Řetězce možná osekají jen některé méně výkonné prodejny,“ doplňuje Hübner podle kterého se skladba center bude postupně posouvat směrem k zábavě.

Zavřít reklamu

Letošní Black Friday bude o pětinu větší

Starší článek

Trojan, Vašák, Měcháček, Neckář nebo Jeřábek? Vybírá se nejlepší herec v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.